וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון של מפלגת יחד משחזר את "טיסת השוקולד"

3.3.2015 / 11:27

בסרטון קבוצה של בחורים נוסעים באוטובוס, ודורשים מיוני שטבון לחלק להם שוקולדים. צפו, ואולי תבינו למה גולשים רבים הכתירו אותו בתור סרטון התעמולה הגרוע ביותר לשנת 2015

פייסבוק

מפלגת יחד מנסה לרכב על הגל הוויראלי שיצר סרטון "טיסת השוקולד", בה נוסעים ישראלים בטיסת ישראייר מתנפלים על הדייל שיביא להם שוקולד. בסרטון של מפלגת יחד, שהעלה לפייסבוק חבר המפלגה והח"כ יוני שטבון, מופיע שחזור - קצת מוזר, יש להודות - של הסיטואציה, עם טוויסט קל בסוף.

בסרטון, יושבים כמה בחורים באוטובוס דווקא (אשר ככל הנראה אמור לדמות סביבה של מטוס), כששטבון בתפקיד הדייל עובר בין המושבים עם מגש שוקולד. אחד מהנוסעים אומר לו שהוא רוצה שוקולד, וכששטבון עונה לו שהשוקולד לא למכירה מתחילה מהומה, כולל הצעקה "תמכור לו שוקולד, מה הוא סוג ב'?" שנועד כנראה להחליף את המשפט המעט פחות רגיש מהסרטון המקורי, "מה היא ערבייה?".

בשיא המהומה צועק שטבון "חבר'ה להירגע, אנחנו ביחד! אנחנו טסים יחד לכנסת! קחו שוקולד!" וכולם מתנפלים על המגש בהתלהבות ומתחילים לשיר את הג'ינגל של המפלגה. על המסך מופיעה שקופית "יחד - ימין של תורה".

סרטון של מפלגת יחד – טיסת השוקולד. פייסבוק, צילום מסך
מתוך הסרטון. לאן נעלמו הנשים?/צילום מסך, פייסבוק

ההפקה החובבנית מעט - בעיקר בהשוואה לסרטונים מושקעים של מפלגות אחרות, גם קטנות - שיעשעה את הגולשים, וגם תומכי המפלגה כתבו שהוא "חלש". גולשים אחרים כתבו תגובות כמו "וואו, טרלללות"; "הולי שיט. מפלגת יחד השיגו מכונת זמן וחזרו לשנות ה-90"; "לטעמי יותר הולם אותך הסרטון של 'פתח לו תדלת'... ותקפצו החוצה"; "החבר'ה של דאעש ראו את הסרטון הזה, וערפו לעצמם את הראש. ממבוכה"; "אחרי שראיתי את זה אני מוכן להצביע לכל מפלגה שתציע לסגור את האינטרנט".

אחרים התייחסו לעובדה שבסרטון כלל אין נשים: "יווו. מאיפה הצלחתם למצוא מטוס בלי נשים? נס"; "לא יודע אם טיסת שוקולד, או קווי ההפרדה לבני ברק"; "אין תקציב לשחקנים ונשים".

נראה שלסרטון מתחיל להתהוות מעמד של קאלט, אם לשפוט לפי סוג השיתופים המתפעלים/מזועזעים ממנו, שאף מכתירים אותו בתור "סרטון הבחירות הגרוע ביותר לשנת 2015". אז אולי קמפיין המפלגה בכל זאת עושה משהו נכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully