וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טינדר כבר לא חינמית

3.3.2015 / 13:52

משתמשים שרוצים לעשות לייקים לפרופילים יצטרכו לשלם, ומשתמשים מעל גיל 28 יצטרכו לשלם עוד יותר. וגם: גוגל פלוס מפצלת את השירות, ואינטל משיקה מעבדים חדשים. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפליקציית הדייטינג והסטוצים המפורסמת עוברת מספר שינויים גדולים, ולא בטוח שהמשתמשים יאהבו את זה. טינדר תשנה את המתכונת שלה ל-Freemuim, משמע היא תישאר חינמית אך חלק מהפיצ'רים שלה יהיו בתשלום. במקרה הזה, כמות ההחלקות ימינה על התמונות באפליקציה (שבעצם מסמנת פרופילים כדי ליצור התאמה) תהיה מוגבלת, כך פורסם באתר standard.co.uk.

שירות הפרימיום ייקרא טינדר פלוס, ויציע לגולשים פיצ'רים כמו כפתור Undo, כמות החלקות ימינה בלתי מוגבלת, ו"פספורט" - פיצ'ר שמאפשר לקבל הצעות של משתמשי טינדר שלא מהאזור של המשתמש. האפליקציה מתכוונת גם להציג פרסומות למשתמשים שאינם משלמים.

אחד השינויים שמרגיזים את המשתמשים במיוחד הוא תמחור גבוה יותר למשתמשים מעל גיל 28 באירופה. השירות יעלה 14.99 ליש"ט מעל גיל 28, ורק 3.99 ליש"ט מתחת לגיל 28 - מהלך שמעיד על פנייה של האפליקציה בעיקר לצעירים, וצמצום מאגר המבוגרים שמוצע למשתמש.

השירות התעדכן גם בארץ ויעלה 17.90 ש"ח למשתמשים כדי להפעיל את Undo, לקבל את פיצ'ר "פספורט" ולכבות פרסומות.

גוגל פלוס בסכנה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

התשובה של גוגל לפייסבוק לא ממש המריאה, אך מכיוון שחלק מהמשתמשים באנדרואיד מגבים אוטומטית את התמונות שלהם בגוגל פלוס וגם חלק ממשתמשי האייפון, גוגל יודעת שהיא לא יכולה פשוט להרוג את השירות. לכן, גוגל תפצל את השירות לשני שירותים חדשים: תמונות ו"סטרים", כשהסטרים יהווה את הפן החברתי של השירות.

הדבר נודע בסטטוס של, איך לא, חשבון הגוגל פלוס של סמנכ"ל מוצרים ברדלי הורביץ, שדיווח על שני המוצרים החדשים. הורוביץ יהיה אחראי על שניהם ויחליף את דיויד בסבריס, שפרש לאחר שהיה בתפקיד פחות משנה.

סונדר פיצ'אי, סמנכ"ל בכיר בגוגל, אישר חלק מהדברים אתמול בראיון בקנס המובייל בברצלונה. הוא אף הבטיח שבינתיים אפליקציית האנגאאוטס (שצברה פופולריות חלקית) תמשיך להתקיים כאפליקציה נפרדת. עוד פרטים יתגלו בגוגל בכנס המפתחים הקרוב של גוגל שיתקיים בסוף מאי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

אינטל מציגה מספר מעבדים חדשים לסמארטפונים ולטאבלטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעבדי Intel Atom x3/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנכ"ל אינטל, בריאן קרזניץ' הכריז היום בתערוכת המובייל בברצלונה על מספר מעבדים חדשים SoC למכשירי הבסיס והביניים בתחום הסמארטפונים והטאבלטים, ויש גם כמה שינויים בשמות.

לשוק הבסיס סדרת המעבדים Intel Atom x3, שנקראה בעבר "SoFIA", איטנל הציגה SoC מרובה ליבות 64 ביט עם בעבד חיישן תמונה, גרפיקה ואודיו, קישוריות לדור 3 ו-4 ורכיבי צריכת ניהול חשמל. חברות כמו ASUS ו-Jolla כבר הודיעו שהם ישתמשו בזה.

לשוק הבינוני סדרת מעבדי Intel Atom x5 ו-Intel Atom x7, שנקראה בעבר בשם הקוד "Cherry Trail". הסדרה מציגה גם היא תמיכה ב-64 ביט במערכת ההפעלה ווינדוס ואנדרואיד, גרפיקה Intel Gen 8 ותמיכה ב-LTE-A. חברות כמו ASUS, Acer, דל, HP, לנובו וטושיבה התחייבו להשתמש בפלטפורמה ומוצריהם צפויים לצאת במחצית הראשונה של -2015.

החברה השיקה גם את פתרון Intel XMM 7360 LTE Advanced עם תמיכה במהירויות הורדה של עד 450 Mbps ובנוסף לזה, קרזניץ' דיווח על יוזמות משותפות של אינטל עם אלקטל-לוסנט, אריקסון והוואווי אשר נועדו לתת מענה לשירותים חדשים בתחומי הטלקום, הענן ומרכזי הנתונים ולייעול הרשתות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעבדי Intel Atom x5 ו-Intel Atom x7/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully