וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנובו מציגה שלושה טאבלטים חדשים, וסמארטפון מעניין אחד

3.3.2015 / 15:01

בוועידת המובייל העולמית בברצלונה הציגה לנובו שני טאבלטים חדשים מסדרת TAB 2, טאבלט אחד תומך ווינדוס 8.1 וטלפון שנראה כמו מצלמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טאבלט TAB 2 A8 של לנובו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברצלונה 2015, ועידת המובייל העולמית בעיצומה והחברה הסינית לנובו חושפת מספר מוצרים חדשים ומעניינים במחירים לא גבוהים.

לנובו הציגה את ה- TAB 2 A8 ו- TAB 2 A10, טאלבטים בגדלים של 8 אינץ' (ברזולוציית FHD) ו-10.1 אינץ' (ברזולוציית HD) לאנדרואיד. שניהם יפעלו על מעבד של מדיה-טק מרובע ליבות מבוסס 64 ביט, כאשר ה-A10 יפעל במהירות של 1.5 ג'יגה-הרץ וה-A8 ב-1.3 ג'יגה-הרץ. חשוב לציין שכרגע רק ה-A8 יוכל לנצל את הארכיטקטורה של ה-64 ביט כאשר הוא יגיע עם גרסת לוליפופ, ואילו ה-A10 יגיע בגרסת קיטקט 4.4 עם תכנון עתידו לשדרוג. שני הטאבלטים יגיעו עם 16 ג'יגה-בייט זיכרון פנימי ויכללו חריץ הרחבה, עוביים יהיה 8.9 מ"מ דק יחסית.

ה-Tab 2 A10 יהיה זמין החל מאפריל במחיר התחלתי של כ-199 דולרים עבור דגם הויפי ו-279 דולרים עבור דגם ה-LTE. ה- Tab A8 יהיה זמין החל מתחילת יוני עם מחיר התחלתי של 129 דולרים עבור דגם הויפי ו-179 דולרים עבור דגם ה-LTE.

לנובו מציגה גם את ideapad MIIX 300 התומך ווינדוס 8.1 עבור מי שמעוניין דווקא במערכת של מיקרוסופט. הטאבלט יהיה בגודל 8 אינץ' ברזולוציית FHD. ה- MIIX 300 ירוץ על מעבד של אינטל מסדרת אטום ויגיע עם 2 ג'יגה-בייט של זיכרון RAM ונפח איחסון פנימי מרשים של 64 ג'יגה-בייט שכולל גם הוא חריץ הרחבה.

ה-Lenovo Ideapad MIIX 000 יהיה זמין בתחילת יולי במחיר התחלתי של כ-149 דולרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טאבלט Lenovo Ideapad MIIX 300/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכשיר מעניין נוסף הוא ה-Vibe Shot, שהוא מעין הכלאה של טלפון ומצלמה איכותית, שמזכיר קצת את מה שסמסונג עושה עם סדרת zoom. המכשיר נראה יותר כמו מצלמה מאשר סמארטפון, והוא יכיל מסך בגדול 5 אינץ' FHD שכמעט אין לו מסגרת, מעבד של קוואלקום ונפח פנימי של 32 ג'יגה-בייט.
מצלמת ה-16 מגה-פיקסל היא הפיצ'ר מרכזי במכשיר כאשר היא מורכבת מ-6 חלקים, וישנה אופציה לעבור ממצב "חכם" ל"מקצועי" על ידי הזזת כפתור פיזי בצד המכשיר. מצב "חכם" הוא המצב המוכר היום ברוב הסמארטפונים, כאשר מצלמים ושוכחים, ומצב ה"מקצועי" נתן למשתמש שליטה על יותר אופציות בצילום עצמו כמו ISO, איזון צבע לבן ועוד. ה- Vibe Shot דק במיוחד בעובי של 7.3 שזה קצת יותר מהאייפון 6 פלוס יהיה זמין בתחילת יוני במחיר התחלתי של כ-349 דולרים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכשיר Vibe Shot/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully