וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: זוכה האוסקר המזוייף ששיגע את העיר

4.3.2015 / 6:40

מארק דיוויד כריסטנסון לבש טוקסידו, החזיק פסלון אוסקר מזוייף ויצא לרחוב לספר לעוברים והשבים שהוא הרגע זכה בפרס. לא תאמינו אילו הטבות מטורפות הוא קיבל

יוטיוב

איך נראה ערב ממוצע של זוכה באוסקר? הערב של כוכבי הקולנוע אולי נראה די דומה, אבל לאנשים האנונימיים שזוכים בפרס על עריכת תסריט או פסקול, איפור או אפקטים, והופכים פתאום למגה-סטארים ללילה אחד, מדובר לפעמים בבחווייה מפתיעה. ערוץ היוטיוב New Media Rockstars החליט לבדוק מה עובר על אדם שהרגע זכה בפרס החשוב ביותר של תעשיית הבידור האמריקאית, ואיך הרחוב מקבל אותו. התוצאה די מפתיעה.

אחד מחברי הצוות מארק דיוויד כריסטנסון לבש טוקסידו ולקח לידיו פסלון אוסקר מזויף, ואפילו צילם קטאע וידיאו קצר שכביכול "מתעד" אותו בנאום הזכייה שלו (שצולם כמובן באולפן על מסך ירוק). בערב של טקס האוסקר יצא כריסטנסון לרחובות לוס אנג'לס, בסמוך לאולם שבו נערך הטקס, והעמיד פנים שהוא הרגע יצא ממנו - עם פרס על עריכה.

האנשים ברחוב הגיבו בהתרגשות רבה, כולם רצו להצטלם ולהתחבק עם האדם האנונימי שמחזיק פסלון מוזהב. בקולנוע, הצליח כריסטנסון להשיג זוג כרטיסים בחינם ל"סרט שהרגע זכיתי בפרס עליו"; באחת החנויות ביקש - וקיבל - מצרכים בחינם; בפאב שאליו נכנס העניק לו הברמן משקאות על חשבון הבית; נשים נתנו לו את מספר הטלפון שלהן; ושומרי הראש הנוקשים של מסיבות הוליוודיות נוצצות נתנו לו להיכנס, בלי לבדוק אפילו את זהותו. בכל מקום אמרו לו אנשים שהסרט שלו מדהים ושהם ראו את הנאום שלו בטלוויזיה - למרות שהוא מעולם לא הופיע בטקס.

אבל השיא היה כשנכנס כריסטנסון לסוכנות רכב המספקת רכבים למועמדי האוסקר כחלק מחבילת השי של הטקס. "איבדתי את הכרטיס שלי", משקר להם כריסטנסון, ועוברת אורח מתערבת ומבטיחה לסוכני החברה: "הוא באמת זכה באוסקר! אני ראיתי אותו בטלוויזיה!" כשהיא בבירור לא ראתה את כריסטנסון מעולם. הסוכנים משתכנעים, ומוציאים לו רכב בחינם. כריסטנסון והצלם נכנסים ונוסעים משם, כשהם לא מפסיקים למלמל: "קיבלנו רכב בחינם! זה פשוט לא ייאמן! למה שהם יעשו דבר כזה?!"

בסוף הסרטון מספר כריסטנסון שהוא החזיר אמנם את המכונית, אבל שהוא חווה את הלילה הטוב בחייו - עם האנשים הזרים ששמחו בשמחתו ונתנו לו אהבה. "כשהאנשים האלה רואים מישהו שזכה באוסקר, הם שמחים כי זה גורם להם להרגיש שהכול אפשרי", הוא אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully