וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון ההיפסטר של בנט חוזר - והפעם עם פספוסים

4.3.2015 / 14:20

הבית היהודי משחזר את הצלחת סרטון ההיפסטר, והפעם מצרף גם סרטון פספוסים במהלכו בנט עושה חיקוי של בוז'י הרצוג. צפו

youtube

סרטון ההיפסטר של נפתלי בנט, בו יו"ר הבית היהודי מחופש לתל אביבי היפסטר שמתנצל בפני כולם, כבר הפך לסמל. הוא נתן את יריית הפתיחה לטרנד של תשדירים אינטרנטיים פרועים, מצחיקים, מוזרים ובעיקר - כאלה שמנסים להיות ויראלי. שלושה חודשים אחר כך, עמוק לתוך מערכת הבחירות ושבועיים לפני שהולכים לקלפי, בנט משיב לתחייה את הדמות הפופולרית.

בסרטון החדש, שהעלתה מפלגת הבית היהודי לפייסבוק בשעה האחרונה, אנו פוגשים את ההיפסטר כשהוא משוקם מנטייתו להתנצל כל הזמן. הוא מגיע לטיפול אצל ה(כנראה)פסיכולוג שלו, שמגלם אותו ד"ר אילן רבינוביץ', והמטפל בודק אם הפציינט עדיין סובל מהתנצלות כרונית. הוא מציג לו כותרת ב"הארץ" על נפילות רקטות בדרום, וההיפסטר לא מצליח להתאפק, נשבר ומתנצל.

כשההיפסטר יוצא מהחדר, הוא נתקל בנפתלי בנט עצמו. "אחי, בוא אני אגיד לך משהו", אומר לו בנט, "לפעמים להתנצל זה דווקא בסדר. אבל על דבר אחד אני לעולם לא אתנצל: על זה שאני לא אתן אפילו סנטימטר מאדמת ארץ ישראל לערבים!"

בסיום הסרטון מחכה הפתעה: לקט פספוסים מיום הצילומים. בפספוסים אפשר לראות את בנט מתפוצץ מצחוק, את היד שלו נתקעת בדלת של המעלית והשוס - את בנט עושה חיקוי של בוז'י הרצוג - "מהפך מהפך מהפך!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully