וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: כרית סקסית שגונחת כשנוגעים בה

7.3.2015 / 18:02

כריות עושות לכם את זה? עכשיו הכרית שלכם גם תגנח ותשמיע קולות סקסיים כשתחבקו אותה. ממציא הכרית - יפני כמובן - כבר גייס באתר מימון המון 2 מיליון יין

צילום מסך

"כריות אהבה" או "כריות חיבוק" (דאקימאקורה) הן מונח מוכר בתרבות היפנית, שאוהבת להמציא גימיקים קינקיים לחרמנים מתוסכלים. מדובר בכרית גדולה וארוכה, שעליה מצויירת דמות מושכת של אישה בסגנון אנימה, ואותה אפשר לגפף וללטף - סוג של צעצוע מין למזמוזים קלים. עבור לא מעט צעירים מדובר בחפץ מנחם, אפילו רומנטי, בת זוג אילמת להתחמם בזרועותיה בלילה הקרים.

אלא שעכשיו כרית האהבה כבר לא כל כך אילמת. ההאפינגטון פוסט מדווח על המצאה יפנית חדשה - כרית אהבה מדברת (ראו סרטון פרסומת למעלה). על הכרית, שנקרא איטה-סופו, מופיעה דמות בלונדינית מפתה של בחורה מצויירת בסגנון אנימה, ובתוכה מותקנים שני חיישנים - אחד באיזור הראש, ואחד באיזור הבטן-מפשעה. כשתגפפו את אחד משני האיזורים הללו, החיישנים יופעלו ובת הזוג החדשה שלכם תתחיל לגנוח וללחוש דברי אהבה. אמנם, גם לה יש גבולות - אם תמשמשו אותה חזק מדי היא תצעק "די, זה כואב!" אבל כמו שאנחנו מכירים את הפטיש היפני, עבור לא מעט אנשים זעקות ההתנגדות של הכרית יהיו חלק מהפנטזיה. לא מזמן דיווחנו למשל על בובת מין יפנית שנועדה להטרדה מינית בזמן שהיא צועקת "לא".

Ita-Supo – כרית אישה מדברת מיפן. youtube, צילום מסך
איטה סופו/צילום מסך, youtube

את האיטה-סופו פיתח בחור יפני בשם קואיצ'י אוקימורה. כדי להוציא את המוצר לשוק הוא פתח פרויקט באתר מימון ההמון היפני makuake, וביקש סכום של חצי מיליון ין (כ-4,000 דולר). הוא השיג פי ארבע מהסכום, ועכשיו גם אתם יכולים להזמין לכם מאתר הפרויקט כרית סקסית מדברת, בסכום של כ-167 דולר לחתיכה. עם השמיכה תצטרכו להסתדר לבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
Ita-Supo – כרית אישה מדברת מיפן. youtube, צילום מסך
ממציא הכרית, קואיצ'י אוקימורה/צילום מסך, youtube
  • עוד באותו נושא:
  • גאדג'טים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully