וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולשה לרקדנים

9.3.2015 / 12:57

תמונה מרושעת של אדם שמן מתבייש לרקוד גרמה לגולשים להרים לו מסיבת ריקודים ענק רק לכבודו - כולל המוזיקאים מובי ופארל וויליאמס שיקפיצו את הרחבה

לקהילה האינטרנטית יש את הכוח לפגוע, אבל גם את הכוח לתקן - והסיפור של "האיש הרוקד" מסוף השבוע האחרון מדגים בדיוק את שני הצדדים הללו: כשהשפלה פומבית מקבלת סוף טוב ושמח.

לפני כחודש העלה אחד הגולשים פוסט די מרושע לאתר 4CHAN, עם צילום של איש כבד גוף רוקד במסיבה. "קלטתי את היצור הזה מנסה לרקוד", נכתב בלעג מעל התמונה, "הוא הפסיק כשראה אותנו צוחקים עליו". בצילום השני שצורף לפוסט אפשר באמת לראות את האיש מפסיק לרקוד, ומרכין את ראשו בבושה.

איש שמן רוקד הופך ויראלי ברשת. טוויטר, צילום מסך
איש שמן רוקד הופך ויראלי ברשת/צילום מסך, טוויטר

עד כאן, לא מקרה יוצא דופן. בכל יום האינטרנט משמש כלי להשפלות ועלבונות, כשגולשים שונים מעלים אפילו תמונות של אנשים זרים שרק במקרה נקלעו לאיזור. אבל בשלב הזה, הסיפור קיבל תפנית מפתיעה, כשגולשת בשם קסנדרה פיירבנקס נתקלה בפוסט העוקצני, והחליטה לעשות מעשה כדי להחזיר לאיש בתמונה את החשק לרקוד אחרי ההשפלה שעבר.

"איש רוקד", כתבה קסנדרה בתמונה שהפיצה בטוויטר, "אנחנו לא יודעות עליך הרבה, אבל לפי התמונה שלך שהופצה ברשת נראה שרצית לרקוד ומישהו גרם לך להבין שלא כדאי לך. אנחנו רוצות לראות אותך רוקד בחופשיות, ואם תרשה לנו, נשמח לרקוד ביחד איתך. אם תסכים, אנחנו רוצות לערוך מסיבת ריקודים לכבודך - שיהיה ברור, אנחנו 1,727 נשים. אם זה לא מתאים לך, אין לנו בעיה עם זה, אבל אתה מעוניין - ההצעה בתוקף. התרקוד עמנו?"

לדברי קסנדרה, מאחורי ההצעה עומדת קבוצה גדולה של נשים צעירות מקליפורניה שרוצות לרקוד עם "האיש הרוקד" כדי להעניק לו חווייה מתקנת. במהרה נפתח האשטאג בשם #FindDancingMan , "מיצאו את האיש הרוקד", שנועד לרכז את החיפושים האינטרנטיים אחרי האיש מהתמונה, כדי להעביר לו את המסר.

עוד ועוד גולשים התגייסו למבצע. הטוויטר הוצף בקריאות "עזרו לנו למצוא את האיש הרוקד", ו"איש רוקד אנחנו אוהבים אותך!", ובתוך פחות מיום נמצאה האבידה כשאחד הגולשים איתר תמונה של גבר דומה בלונדון, והתברר ששמו שון. מרגע שנוצר הקשר, פתח לעצמו שון פרופיל טוויטר בשם Dancingmanfound ("איש רוקד נמצא"), דרכו פנה לקסנדרה: "ראיתי את ההזמנה שלך ואשמח לבוא ללוס אנג'לס לריקוד!" וכדי להוכיח לחוליית המחפשית שזה אכן הוא, הצטלם עם דף שעליו כתוב "היי קאס וטוויטר!"

איש שמן רוקד הופך ויראלי ברשת. טוויטר, צילום מסך
איש שמן רוקד הופך ויראלי ברשת/צילום מסך, טוויטר

אבל זה לא סוף הסיפור. המסיבה הצפויה משכה את תשומת לבו של הזמר פארל וויליאמס, שהכריז שישמח להגיע להקפיץ את המסיבה של שון. "הי קסנדרה, תעדכני אותי בנוגע למסיבה", צייץ פארל בטוויטר שלו, ולשון כתב: "אף פעם אל תתבייש בעצמך". גם המוזיקאי מובי צייץ בטוויטר שלו: "אני מציע את שירותי הדיג'יי שלי בחינם למסיבה. אסור שאף אחד יתבייש לרקוד".

אז יש 1,700 משתתפות ויש סלבס שינגנו וישירו, וכל מה שנשאר זה להטיס את שון מלונדון ללוס אנג'לס, שם תתקיים המסיבה המפוארת. אחת הגולשות כבר דאגה לנושא ופתחה פרויקט מימון באתר מימון ההמון Go Fund Me, שנועד לגייס 20 אלף דולר למימון הנסיעה. מעל 2,000 איש כבר תרמו, הסכום גוייס כולו תוך יום אחד ועכשיו הוא עומד על 36 אלף דולר. העודף, הצהירה מנהלת העמוד, ייתרם למען עמותה נגד בריונות רשת.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully