וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המזגן שעובד על אנרגיית השמש

10.3.2015 / 10:39

אלקטרה הציגה סדרת מזגנים חדשה, ביניהם גם מזגן אליו מחברים קולטנים שהופכים את קרני השמש לאנרגיה - וחוסכים לכם חשמל

אלקטרה. אלקטרה,
מזגן היברידי/אלקטרה

לא רק אפל השיקה אתמול מוצרים חדשים, גם חברת אלקטרה הכריזה אתמול על 8 סדרות של מזגנים בואכה קיץ 2015, בנוסף הכריזה החברה על פיתוח בתחום משאבות החום (חימום וקירור מים תת רצפתי) הפונה בעיקר לשוק האירופי ויתחרה במערכות הסקה מרכזיות המבוססות על גז או סולר, בעלויות נמוכות יותר.

אם אתם כמונו במשרד חם בישראל כדאי לכם לשים לב לשני חידושים בתחום המזגנים מאתמול. הראשון הוא מזגן אלקטרה סולאר. מזגן היברידי הפועל הן על חשמל והן על אנרגיית השמש באמצעות פאנל פוטו-וולטאי. במילים פשוטות: על חלקו החיצוני של המזגן מותקנת מערכת סולארית קטנה בעלת קולטני אור היודעים להמיר את קרינת השמש לאנרגיה. זה שימוש חכם במוצר שממילא דורש התקנה בחלקו החיצוני של הבית. לא מדובר בדוד שמש שזקוק גם לחום, אלא בעיקר לקרני השמש, כאלו יש גם בחורף הישראלי בכמות יפה. האנרגיה נצברת בסוללה ומשך הטעינה שלה הוא 7 שעות.

בשורה התחתונה הוא מאפשר לחסוף כסף בחשמל ולהיות יותר ידידותי לסביבה.המזגן מתאים לחללים קטנים יחסית של עד 12 מטר מרובע. המחיר של המזגן ההיברידי הינו 2,900 ש"ח, לא כולל פאנלים וסוללה ותוספת הפאנלים היא עוד 1,400 ש"ח דרך אלקטרה. אם כבר יש לכם פאנלים תוכלו לחבר אותם אל המזגן.

תוספת חכמה למזגן

אלקטרה. אלקטרה,
מיישרים קו עם המגמה העולמית/אלקטרה

שלטים אוניברסלים ושליטה דרך הסמארטפון הפכו לשכיחים מאד בשנה האחרונה בלא מעט חברות גדולות. אלקטרה מיישרת קו עם המגמה הזו בהקשה של מערכת מבוססת WiFi לשליטה מרחוק.

גם כאן היתרון הוא האפשרות כיבוי והפעלה מרחוק של המזגן דרך אפליקציה בסמארטפון (תומך אנדרואיד ו-IOS). גם לחסכון בחשמל אם שכחתם אותו דולק (כולל באירגונים עם אפשרות לשלוט על מערכת שלמה) ואם אתם בדרך הביתה ורוצים לכוון את הטמפרטורה לטעמכם. עלות ההתקנה למזגן בודד היא 300 ש"ח.

  • עוד באותו נושא:
  • אלקטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully