וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד סרטון "הישראלי המכוער": משפחה תוקפת רופא בבית חולים "השרון"

10.3.2015 / 12:35

הסרטון מציג קרובי משפחה שתוקפים את הצוות הרפואי ואף משליכים מקלדת על אחד הרופאים, בעקבות פטירתה של קרובת משפחתם בחדר המיון. מאחר והמצולמים הם ממוצא ערבי, הגולשים הגיבו בקללות וקריאות גזעניות

צילום מסך

מאז הסרטון של "טיסת השוקולד" המפורסם, הולכים ומתרבים ברשת תיעודי וידיאו של "הישראלי המכוער". מהנופשים המשתוללים במלון באילת ("פתח לה ת'חדר"), דרך האישה המקללת בגינה ("סעי יא מפגרת") ועד הקטטה בסניף פלאפון ("אני אפתח לך את הפנים"). בימים האחרונים רץ ברשת עוד סרטון שמצטרף לטרנד, של התפרעות אלימה בבית חולים "השרון" בפתח תקווה.

הסרטון, שעלה לראשונה בעמוד הפייסבוק "נלחמים בישראלי המכוער" שמנהלת סוכנות הנסיעות "הדקה ה-90", מציג בני משפחה תוקפים באלימות את הצוות הרפואי בבית החולים. הדבר התרחש לאחר שנודע להם כי קרובת משפחתם שטופלה במקום נפטרה בחדר המיון, וקרוביה ככל הנראה האשימו את הרופאים בפטירתה.

בסרטון קרובי המשפחה מתנפלים על הצוות, צועקים קללות בערבית ואחד מהם אף משליך מקלדת של מחשב על אחד הרופאים - בסרטון ניתן לשמוע את קול החבטה.

הגולשים, כמו במקרים קודמים, הזדעזעו מהסרטון וכתבו תגובות חריפות על המצולמים בו. הפעם, בגלל השתייכותם של המצולמים למגזר הערבי ככל הנראה, נוספו לגינויים התייחסויות פוליטיות וגזעניות. "טעות, זה לא הישראלי המכוער, זה ה י ש מ ע ל י המכוער", כתב אחד המגיבים. "הערבים מתנהגים ככה בכל בית חולים", הבטיחה מגיבה נוספת. "למה אין להם בתי חולים משלהם?" תהה גולש נוסף. אחרים קיללו או "איחלו" מוות לכל הערבים. ראש מפלגת "קץ" ברוך מרזל שיתף את הסרטון וכתב "מדינת ישראל נכבשת מבפנים".

מנהל בית החולים מסר לגלי צה"ל כי "המשפחה נכנסה פנימה, 15-20 איש, זה היה מאוחר בלילה. אמרנו להם שלצערנו לא הצלחנו להציל את המטופלת, ואז היו צעקות איומות, הם זרקו מקלדת על אחד הרופאים, קיללו את האחיות. זה היה איום ממשי על הצוות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully