וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום שאחרי: עוד פרטים שימושיים על השעון של אפל

10.3.2015 / 18:58

יום אחרי ההכרזה של Apple Watch: הביקורות מפרגנות, אפל מפרטת את זמני הסוללה ו"דוחפת" למשתמשים אפליקציית שעון שהם בכלל לא ביקשו. וגם - כמה עולה הדגם הכי יקר?

אתמול בערב (ב') הושק באופן רשמי וחגיגי השעון החדש של אפל, ה-Apple Watch, וכבר מתחילים להגיע לרשת פרטים חדשים על התכשיט החדש.

1. הדגם היקר ביותר בסדרת היוקרה יעלה לא פחות מ-17 אלף דולר, לפני מסים מקומיים. המסגרת עשויה זהב 18 קאראט, ואפשר להזמין אותו כבר עכשיו באתר החברה אם מתחשק לכם להתפנק.

2. אפל טענה שהשעון יעבוד על כל סוגי הנוטיפיקציות שיש כבר היום, אך כדי להבטיח פעולה מלאה עם האפליקציות הפופולריות פרסמה אפל הזמנה למפתחים לבוא ולבדוק את האפליקציות שלהם לפני ההשקה הרשמית, בסדנה מיוחדת שיעבירו נציגי החברה.

3. השעון כאמור יגיע גם בשני גדלים, 38 מ"מ ו-42 מ"מ. למי שלא בטוח מה יתאים עבורו, אפל מפנה לאתר שבודק איזה רצועה תתאים לזרועות השונות. יעיל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרצועות השונות של Apple Watch/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. עקב אכילס של כל שעון הוא הסוללה, ואפל כבר הבטיחה שהשעון שלה מחזיק מעמד ל-18 שעות עבודה. כאן היא מסבירה כיצד היא מחשבת את ה-18 שעות: 90 בדיקות "מה השעה" באינטרוולים של 5 לשעה, 90 נוטיפיקציות באינטרוולים של 5 לשעה, 45 דקות של שימוש באפליקציות ואימון של 30 דקות.

בנוסף מצהירה אפל שהסוללה מאפשרת בטעינה אחת 3 שעות שיחה, 6.5 שעות מוזיקה (מהאייפון דרך בלוטות'), 7 שעות אימון עם קוצב הלב. השעון יכול להחזיק עד 72 שעות בשימושים מסויימים, כנראה במקרה של שימוש קל.

5. במקביל להצגה על השעון שיחררה אפל את גרסת iOS 8.2לכל המכשירים שתומכים בו. בנוסף לתיקוני באגים קיבלו משתמשי האייפון 5 ומעלה "הפתעה" - אפליקציית שעון שאי אפשר להסיר או להסתיר אותה. כלומר, אפל פחות או יותר דחפו לכל המשתמשים הפוטנציאלים אפליקציית פרסומת של המוצר החדש שלה, אפילו אם המוצר לא עומד לצאת במדינה שלהם. קצת כמו שקרה עם האלבום של U2, שנדחף לאייטיונס של כולם בלי הזמנה. מה יהיה?

אפל. אפל, צילום מסך
דגם המיקי מאוס. הכי פופולרי/צילום מסך, אפל

והתגובות לשעון עצמו? בינתיים הביקורות מפרגנות – לאחר ההשקה נתנה אפל לעיתונות להתנסות עם השעון החדש, וסרטוני הביקורת שעלו לרשת אוהדים למדי. פיצ'ר שבעיקר חזר על עצמו בביקורת היה הדימוי שאפשר לשים על רקע השעון, וכמובן שדמותו של מיקי מאוס הייתה הפופולרית ביניהם. בסרטונים הוצגו גם המחוות והלחיצות הפשוטות: לחיצה על אייקון הכתר יביא לדף הבית, שתי לחיצות יגיע ל-Inbox של המכשיר.

וגם: גוגל משחררת את גרסא 5.1

אפל ללא ספק גנבה את ההצגה אתמול, אך גם גוגל ניסתה להפנות אליה חלק מתשומת הלב כאשר שיחררה את גרסת 5.1 לאנדרואיד לוליפופ החדשה שלה למכשירים הנתמכים.

הבלוג הרשמי מספר שמעבר לתיקוני הבאגים הגרסא תכלול אפשרות של שיחות באיכות של HD (רק בין מכשירים תומכים שכאלו ששודרגו ל-5.1) ואפשרות מעניינת של הגנת מפני גניבות בשם Device Protection. הפיצ'ר דומה לשירות Find My iPhone של אפל, שלא מפשר גישה למכשיר כאשר הוא נעול גם אחרי שעשו לו אתחול מחדש. הבעיה במערכת של גוגל היא הקוד הפתוח שיתכן שיצאו מעקפים עבור זה בעתיד, כמו שקרה בעבר.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully