וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד משפיע הסמארטפון על הדייט שלכם?

19.3.2015 / 6:04

כמה אנשים נוהגים להתעסק בסמאטרפון במהלך הדייט, מה הפרטנר חושב על זה, וכמה מאיתנו היו נפרדים מבן הזוג באמצעות הוואטסאפ? סקר חדש בדק הכול, התוצאות לפניכם

האם חשבתם פעם על רמת ההשפעה של הסמארטפון, המכשיר שאתם פשוט לא יכולים בלעדיו, על חיי האהבה שלכם? אתר ההיכרויות JDate החליט לפתור את הסוגיה ולברר אחת ולתמיד מהן השפעותיו של המכשיר הסלולארי על הדייט שלכם. בסקר אינטרנטי נרחב שכלל נשים וגברים בטווח הגילים 18-66 שנים, ניסו באתר לבדוק מה חשוב לכם יותר: האהבה או המכשיר הסלולארי, ובנוסף לבדוק על הדרך האם קיים הבדל בהתייחסות של צעירים ומבוגרים למכשיר החכם, והאם קיים שוני בין המינים בכל הקשור לשימוש בסלולארי למטרות רומנטיות. תוצאות הסקר המפתיעות מוגשות לכם כאן. רק תעשו טובה, ותכניסו את האייפון לכיס לפני שאתם מתחילים לקרוא, או לפחות שימו אותו על רטט.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

אילוסטרציה. ShutterStock
אז איך משפיע הסמארטפון על הדייט שלכם? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לענות לצלצול זה זלזול?
השאלה הראשונה שהופנתה אל הגולשים ניסתה לברר האם הנשאלים משתמשים בכלל בסמארטפון במהלך הדייט שלהם. 33% מהצעירים בטווח גילאי 18-25 דיווחו כי הם לא משתמשים במכשיר כלל זמן שהם נמצאים בדייט, ורואים בכך חוסר נימוס. המספרים הללו, במפתיע או שלא, גדלו עוד יותר כאשר עשינו קפיצה לנשאלים בגילאי 26-35. שם העידו 60% מהנשאלים כי הם רואים בשימוש במכשיר במהלך הדייט כחוצפה. האחוזים חוזרים לרדת כאשר בודקים בקבוצת הנשאלים בגילאי 36-45. שם, בזהה לקבוצת הצעירים, רק 33% העידו כי מדובר במעשה לא ראוי. נתון נוסף מפתיע התגלה כאשר רק אחוז אחד מכלל הנשאלים (אחוז שהיה שייך לקבוצת הגברים) העיד כי הוא אינו מצליח להתנתק מהסמארטפון, והודה כי ישתמש בו במהלך הדייט מכל סיבה שהיא. בתוך כך, 70% מהנשים טענו כי ישתמשו במכשיר אך ורק כאשר העניין יוגדר כעניין "דחוף". זאת לעומת 49% מכלל הנשאלים הגברים שהעידו כי ישתמשו במכשיר רק במצב בהול. ובאשר להתכתבות בוואטסאפ במהלך הדייט? כאן הנתונים בקרב כלל הנשים והגברים די זהים ועומדים על 2% מהגברים ואחוז אחד בלבד מהנשים שהודו שיעשו זאת.

אילוסטרציה. ShutterStock
רובנו טוענים ששימוש בסמארטפון במהלך הדייט זו חוצפה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

איך תגיבו כאשר תהיו בצד השני?
השאלה הבאה שנתבקשו הגולשים באתר להשיב עליה הייתה "איך תגיבו כאשר הצד השני ישתמש בסמארטפון במהלך הדייט שלכם?" 16% מכלל הנשאלות הודיעו כי יגיבו בחריפות ויקטעו את הדייט, זאת לעומת 14% מהגברים שאיימו לעשות זאת. מספר אחוזים דומה התקבל כאשר 40% מהנשים ו41% מהגברים השיבו כי יעירו לדייט שלהם במקרה שכזה. עוד נתונים שכדאי לשים לב אליהם: רק 14% מהנשים בגילאי 18-25 יבחרו באופציה לנצל את ההזדמנות ולהתחבר גם הן אל האייפון, זאת לעומת 36% מהנשים בגילאי 46-55 שיבחרו לקפוץ על ההזדמנות בכדי לעשות שימוש בטלפון החכם. ומה בקרב הגברים? גם כאן האחוזים משתנים כאשר משווים בין קבוצות גיל שונות. 71% בקרב הגברים הצעירים הודיעו כי מצב כזה לא יפריע להם כלל. המספר קטן בהרבה כאשר מסתכלים על הנתונים שהתקבלו בתוצאות הסקר שנערך בקרב נשאלים גברים בני 66 שנים ויותר. שם רק 25% מהגברים השיבו כי הדבר לא יעורר אצלם כל רגש.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

דייט רע. ShutterStock
40% יעירו לפרטנר שישתמש בסמארטפון במהלך הדייט. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

פרידה מקוונת
השאלה הבאה ביקשה לבחון את סף הרגישות של הנשאלים, ואת החשיבות שהם מפגינים כלפי מערכות היחסים שלהם. בשאלה השלישית נדרשו הגולשים להביע את דעתם בקשר לשליחת הודעת פרידה באמצעות הוואטסאפ, ונשאלו האם היו מסוגלים לעשות זאת. נתחיל בנתון מפתיע במיוחד: אם חשבתם שנשים רגישות יותר בעניינים של הלב, כנראה שאתם טועים. רק 59% מכלל הנשאלות השיבו בשלילה וטענו כי מדובר בזלזול, זאת לעומתם מספר אחוזים גדול בהרבה בקרב הגברים, שעמד על 77% מתוכם. המספרים ממשיכים להפתיע. 29% מכלל הנשים טענו כי ישקלו לעשות זאת והדבר תלוי באורך הזמן של הקשר, לעומת רק 9% מהגברים שהשיבו באופן דומה לשאלה. פערים גדולים נוספים מצאנו גם כאשר בדקנו נשים וגברים בטווח גילאי 18-25. 50% מכלל הנשים הודיעו כי ישקלו להיפרד בהודעה בהתאם לסיבת הפרידה, זאת לעומת 7% בלבד בקרב הגברים שטענו כי ישקלו זאת בהתאם לנסיבות. ונקנח בנתונים זהים, למען ההרמוניה בין המינים. בדיקה נוספת בנתונים גילתה לנו כי ישנה גם תשובה אחת אפשרית שניתנה בסקר ובה המספרים דווקא זהים בקרב הזכרים והנקבות. 2% מהנשים ו-2% מהגברים הודו כי יעשו זאת (יפרדו מבן/בת זוגם באמצעות הודעה בווטסאפ) וזאת מטעמי נוחות בלבד.

לחצו כאן לכתבות נוספות

אילוסטרציה. ShutterStock
50% מהנשים ישקלו להפרד בסמס. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully