וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשמכוניות יעופו

20.3.2015 / 13:24

פרויקט מימון של חברה ישראלית מבקש לקחת את עולם האפליקציות לדרונים מעופפים צעד קדימה, ולתת להם ערך מוסף אמיתי מעבר לכיף של להטיס אותם

צילום מסך

"כבישים? למקום שאליו אנחנו הולכים אנחנו לא צריכים כבישים" (חזרה לעתיד, 1985)

עד שיגיע ה-21 באוקטובר 2015, התאריך אליו מרטי מקפליי ודוק בראון טסו - וגם החברה של מרטי, ג'ניפר, ההיא שלא חשבו שיהיה סיקוול לסרט אז הם הכניסו אותה למכונית, ואז לא ידעו מה לעשות איתה בחלק 2 אז פשוט השאירו אותה על איזה מרפסת בעתיד חצי סרט, שם גם הקריירה של השחקנית שגילמה אותה, קלאודיה וולס נשארה - עדיין לא יהיו מכוניות מעופפות. דרונים לעומת זאת, מתחילים לראות די הרבה.

הרעיון של פרויקט Percepto באינדיגוגו והצוות הישראלי שלו הוא לפתח אפליקציות לפלטפורמה המתהווה של שוק הדרונים. במטרה לייצר אקו-סיסטם בקוד פתוח ליצור אפליקציות לרובוטים המעופפים.

בתערוכות טכנולוגיה בשנה האחרונה רואים לא מעט מופעי דרונים הכוללים תזמון ושליטה מרהיבים, הם כבר הופיעו בפרסומות בארצות הברית, ויש קבוצות שמתחרות בסוג של מירוצי דרונים (התחום לא נמצא תחת פיקוח אם כי היו כותרות על חקיקה בשנה האחרונה, בעיקר על רקע דרון שהגיע למדשאת הבית הלבן או כאלו שצילמו תמונות בתוך איצטדיוני ספורט). מה שאני רוצה לומר הוא שהשוק מתעורר ובהחלט יכול להיות שיהיה ביקוש למוצר של Percepto. הסרטון שלהם מגדיל לעשות כשהוא מציע אפשרויות שימוש באפליקציות שלהם באופן שיכול להתאים לקהל רחב יותר של צרכנים פרטיים כמו צילום שעוקב אחריך, או למטרות רחבות יותר כמו איתור ניצולים מהאוויר באזורי אסון.

מופע מיני דרונס (Mini Drone) מתערוכת CES 2015

מאחר ומדובר כרגע על מוצר שמתלבש על הדרון במעין קופסה קטנה (מגיע עם אפליקציה תומכת למובייל), לפחות על פי הסרטון, ובחישוב ענייני משקל שמתווספים לדרון, נראה שהמוצר מותאם כרגע יותר לשוק הדרונים הגדולים יותר ולא למיני-דרונס. הם מבקשים לגייס 60,00 דולר. עם מעל 20 יום שנשארו לפרויקט ומעל 40 אלף דולר שכבר נצברו יש להם סיכוי טוב.

ורק כדי לסגור מעגל עם חזרה לעתיד ומימון המון. אל קיקסטארטר חזר השבוע פרויקט למימון סרט תיעודי לציון 30 שנה לסרט בהשתתפות כל כוכבי הסדרה. הפקת הסרט כבר מומנה בקיקסטארטר ב-2013 ועכשיו הם חוזרים לבקש עוד. המותג מסתבר עדיין חי ובועט וקרוב ל-100 דולר כבר נאספו בקמפיין השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully