וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: אבטיח מטעין אייפון

22.3.2015 / 9:47

סרטון ובו בחור מטעין את האייפון 6 שלו באמצעות אבטיח מתרוצץ ברשת, אם כי נשמעים לא מעט פקפוקים באמינותו. אבל אם אתם לא סומכים על האבטיח, נסו צנצנת בוץ

פייסבוק

האם אפשר להטעין את האייפון דרך אבטיח? סרטון ויראלי שרץ בפייסבוק בימים האחרונים טוען שכן. הסרטון, שצבר כבר מעל 15 מיליון צפיות בפייסבוק, מציג אבטיח קפוא שמונח בתוך קערה עם קרח, מים ומלח. כשהנסיין מחבר לאבטיח את האייפון 6 שלו, לאחר כמה ניסיונות, האייפון נדלק ומתחיל להיטען.

חלק מהמגיבים לסרטון מפקפקים באמיתותו, ואף הציעו הסבר לטריק המצולם: כשהאייפון בסרטון נדלק, הוא פשוט מחובר לשקע חשמלי שנמצא מחוץ לפריים.

בין אם הסרטון אמיתי או לא, לא מדובר ברעיון מופרך לגמרי: כולנו מכירים את הניסוי שעושים בשיעורי כימיה בבית ספר יסודי, שבו לימון הופך למעין סוללה ומפעיל מעגל חשמלי, כך שניתן למצוא תכונות כימיות המאפשרות טעינה או הולכה חשמלית גם במקומות לא צפויים. בקיקסטארטר יש אפילו פרויקט בשם MudWatt שהופך צנצנת בוץ - לסוללה, ומתעל את האנרגיה החשמלית שמייצרים האורגניזמים הקיימים באדמה. מה שבטוח, לא מדובר בסוללה יעילה במיוחד, וכשסיימתם להתלהב מהגימיק - מומלץ להשתמש פשוט במטען.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully