וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: ספר המחזור של סטיב ג'ובס נמכר ב-eBay ב-12 אלף דולר

שירות גלובס

22.3.2015 / 14:32

מוכר שהכינוי שלו ב-eBay הוא "bcwright77", הציע למכירה פומבית "עותק נדיר מאוד" של ספר המחזור של מייסד אפל שסיים את התיכון בסאיניוויל (Sunnyvale) קליפורניה. המכירה נפתחה ב-11 במרץ במחיר של 5,000 דולר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ובס בספר המחזור/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכל יום מוצעים במכירות פומביות ב-eBay אלפי מוצרים מגוונים. לעיתים, ניתן למצוא פריטים נדירים שנמכרים במחירים גבוהים. לחובבי ההיי טק וחברת אפל הייתה הזדמנות להניח את ידיהם על מוצר מקורי במיוחד - ספר המחזור של סטיב ג'ובס.

המוכר, שהכינוי שלו ב-eBay הוא "bcwright77", הציע למכירה "עותק נדיר מאוד" של ספר המחזור של מייסד אפל שסיים את התיכון בסאיניוויל (Sunnyvale) קליפורניה. המכירה הפומבית נפתחה ב-11 במרץ עם מחיר התחלתי של כ-5,000 דולר. המכירה הסתיימה אתמול (שבת) לאחר 17 הצעות (בידים) עם מחיר סופי של לא פחות מ-12,322 דולר (כ-50 אלף שקל).

המוכר ציין כי ספר המחזור של ג'ובס הוא במצב טוב אך עם מעט פגמים על העטיפה. בין היתר, בספר המחזור מופיעה גם אחותו של ג'ובס פאטי שהייתה חברתו של המוכר וכן אחיו של סטיב ווזניאק, שותפו של ג'ובס בתחילת הדרך.

"אין ספק שמדובר באחד הפריטים הנוסטלגים של סטיב ג'ובס שניתן להעניק כמתנה לכל אחד שאוהד את ג'ובס", נכתבה בהודעת המכירה של bcwright77.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully