וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא אינטל ישראל מולי אדן פורש; "עוזב בתחושת סיפוק רב"

שירות גלובס

23.3.2015 / 17:41

מאז שהצטרף לחברה בשנת 1982 מילא אדן תפקידי ניהול בכירים במרכזי הפיתוח. אדן: "הייתה לי הזכות לעבוד עם אנשים יצירתיים, אנשים שלאורך הזמן הפכו לחברים טובים "

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מולי אדן/מערכת וואלה!, צילום מסך

נשיא אינטל ישראל מולי אדן החליט לסיים את תפקידו בחברה לאחר 33 שנים "במטרה לחפש אתגרים חדשים", כך הודיעה היום (ב') החברה.

מאז שהצטרף לחברה בשנת 1982 מילא אדן תפקידי ניהול בכירים במרכזי הפיתוח, קבוצות המחשוב הנייד, קבוצת מחשבי ה-PC וקבוצת המחשוב התפיסתי של אינטל העולמית. מ-1999 עד 2003, שימש אדן כדירקטור ומנהל כללי של מרכז הפיתוח של אינטל בישראל. הוא היה אחראי לפיתוח המיקרו-מעבד ומערכי-השבבים הניידים, בהם טכנולוגיית העיבוד הנייד Intel Centrino ומעבד ה- Intel Pentium M. בשנת 2004 התמנה אדן לסגן נשיא ומנהל שיווק בקבוצת הפלטפורמות הניידות, והיה אחראי להובלת הצמיחה במגזר מחשבי המחברת.

"הייתה לי הזכות להוביל קבוצות רבות באינטל, בשורה ארוכה של תפקידים", אמר אדן. "אבל מעבר לזה הייתה לי הזכות לעבוד עם אנשים יצירתיים, אנשים שלאורך הזמן הפכו לחברים טובים ", הוא אמר. באינטל הודו לו על פועלו וציינו: "תרומתו לחברה הייתה אדירה".

לדברי אדן, "אני עוזב בתחושת סיפוק רב. הייתה לי הזכות להוביל קבוצות רבות באינטל, בשורה ארוכה של תפקידים, אבל מעבר לזה הייתה לי הזכות לעבוד עם אנשים יצירתיים, אנשים שלאורך הזמן הפכו לחברים טובים".

  • עוד באותו נושא:
  • אינטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully