וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הויברטור שמספר לעולם על האורגזמות שלך

25.3.2015 / 14:31

חברת Smartbod מפתחת ויברטור שאוסף נתונים על האורגזמה שלך - ומשתף אותם עם הגולשים. המטרה? לעודד את השיח על מיניות

אילוסטרציה. ShutterStock
אורגזמה, שתפו/ShutterStock

בעידן הרשתות החברתיות הכול חשוף. אנשים משתפים את הרגשות שלהם, את הפעילויות היומיומיות שלהם ואת תמונות האוכל שלהם. כולנו חייבים לדעת הכול על כולם, בכל רגע נתון, רצוי עם תיעוד של תמונה או וידיאו. אז למ שלא נשתף אחד את השני במידע קצת יותר אינטימי, כמו איכויות האורגזמה שלנו בזמן אמת?

על זה בדיוק עובדת חברת Smartbod, שפיתחה ויברטור שאוסף נתונים על התחושות המיניות שלכם וחולק אותם עם הגולשים. המטרה היא לעודד את השיח המיני, כך שאנשים (ובעיקר נשים) לא יתביישו במיניות שלהם אלא ירגישו בנוח לשוחח עליה עם אחרים ולשתף את תחושותיהם. מקימי סמארטבוד - ליז קלינגר וג'יימס וואנג - סבורים ששיח פתוח כזה יעשה רק טוב לחברה שלנו וליחסים בין האנשים, ויקנה לנו גישה בריאה יותר ומשכילה יותר על סקס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליז קלינגר וג'יימס וואנג/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוויברטור של סמארטבוד אוסף נתונים כמו כמה זמן אורכת כל אורגזמה, כמה זמן לוקח להגיע אליה, באילו תנוחות היא מושגת יותר בקלות, באילו זמנים של היום האורגזמה יותר חזקה וכו'. עבור המשתמשת, הנתונים הללו יכולים לסייע לה להבין יותר טוב את הגוף שלה ולשלוט באורגמזות שלה. אבל כאמור, החלק המפתיע של הסטארטאפ הוא שיגור הנתונים הללו לאפליקציית סמארטבוד, שם כל המשתמשים האחרים במכשיר יוכלו לראות אותם ולהשוות ביניהם אורגזמות. בנוסף, הנתונים הללו ישמשו למחקר על מיניות ויהוו מדגם חי מהשטח.

אבל יותר מכל - הרשת החברתית סביב סמארטבוד אמורה לספק לאנשים פלטפורמה ללמוד על מיניות ולשאול מבלי לחשוש, כדי להסיר את לוט המסתורין מעל הנושא האסור. משתתפיותהאפליקציה יוכלו לשתף ביניהן את הנתונים שאספו ולפתוח דיונים בנושא. "זה כמו פורום שאלות-תשובות על סקס ומיניות בשביל נשים", אמר ג'יימס וואנג בראיון לדיילי דוט. או אם תרצו, קבוצת תמיכה לאורגזמות. מתחשק לכם להירשם לניסוי? כתבו להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully