וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הזמן לדמיין את סביבת העבודה החדשה שלך: פתרונות 360 מעלות לעסקים מבית קבוצת פרטנר

מערכת וואלה בשיתוף עם Orange

26.3.2015 / 11:47

טכנולוגיות חדשניות לבתי עסק, שהיו עד לאחרונה נחלתן של חברות ענק בלבד, הן כיום חלק חשוב מהסביבה העסקית של כל חברה שרוצה לשרוד בשוק. קבוצת פרטנר מספקת פתרונות טכנולוגיים לעסקים

איש עסקים מחזיק מחשב. ShutterStock
איש עסקים מחזיק מחשב/ShutterStock

היום כבר לא מספיק לשים מחשב בעסק, או אפילו רשת מחשבים. כדי לשרוד ולהצליח בעולם העסקים המתקדם אנו זקוקים למחשב את כל התהליכים, ולחבר בין העובדים, נותני השירות, הספקים והלקוחות במגוון רחב של פלטפורמות ויישומים, וכל המערכות חייבות להיות יציבות, אמינות, ומאובטחות היטב לשמירת הסודיות העסקית ופרטיות הלקוחות.

הטכנולוגיות החדשניות, שהיו רק לפני זמן קצר נחלתן של חברות ענק, מתפשטות במהירות והיום הן חלק ממציאות חיינו. מי שאינו מתחבר אליהן היום, יתקשה לשרוד מחר:
אבטחת המידע, אמינות ושרידות הן חלק מהתפיסה הכוללת של כל אחד מעובדי הארגון. פעילות העובדים ברשתות החברתיות טומנת בחובה התמודדות עם אתגרים רבים בתחומי אבטחת המידע וההגנה על פרטיות המידע.
העסק המתקדם יודע לשלב פתרונות על גבי מכשירים ניידים, להתחבר ללקוחות באמצעות רשתות חברתיות, להשתמש באופן מושכל וחסכוני בענן, לנהל ולעבד מידע במערכות (Big Data) ולקשר מערכות ברשתות IOT מתקדמות.

ההצלחה בהשתלבות בטכנולוגיות המתקדמות מתחילה בבחירת ספק הנכון לתשתיות התקשורת והמחשוב של העסק. מירב קינן, מנהלת אגף שיווק עסקי בקבוצת פרטנר: "אנחנו מאפשרים לחברות עסקיות לקבל מערך שלם של פתרונות סלולר, מחשוב, תקשורת ו- IT הנתפרים על פי צרכי וגודל הלקוח. ריכוז הפתרונות העסקיים, תהליך האפיון ותשומת הלב לפרטים הקטנים המתורגמים לערכים כספיים הם אלה המכריעים את הכף בבחירה בפתרונות שאנו מציעים".

הקבוצה מספקת פתרונות תקשורת לעסקים בתחום המובייל, אינטרנט, טלפוניה, שירותי IT ומחשוב ענן, Hosting, תקשורת נתונים, אבטחת מידע, שרידות ופתרונות אינטגרציה המותאמים על ידי מומחי התקשורת של החברה במיוחד לצרכי החברות.

איש עסקים משתמש בטאבלט. ShutterStock
איש עסקים משתמש בטאבלט/ShutterStock

המהירות קובעת: רשת דור 4 מאפשרת העלאת נתונים במהירות גבוהה וללא השהיה. הרשת המתקדמת מאפשרת העלאה חלקה של קבצים גדולים לגיבוי הענן, תקשורת וידיאו באיכות HD ועבודה נוחה עם אפליקציות ענן כמו Google Docs, או Office 365.

ניידות ואמינות: פרטנר מפתחת ומספקת שירותי אינטגרציה סלולרית המחברת את התשתיות הניידות והנייחות של הארגון לרשת אחת, גמישה, נוחה, אמינה ובטוחה.

מחוברים כל הזמן ובכל מקום: פתרונות האינטגרציה מאפשרים ללקוח לנהל את מערכות הארגון מרחוק על ידי הסמארטפון ולקבל עדכונים ישירות למכשיר הנייד בכל זמן ובכל מקום. בין הפתרונות - ניהול מערך עובדי שטח, שליחת משימות, עדכונים וחיבור למערכות הארגון ושירות ניהול ציי רכב המאפשר לבעל העסק לקבל מידע מקיף על כלל הרכבים בצי הרכב של החברה ובזמן אמת.

ציוד קצה המתקדם בשוק: הלקוח יכול לבחור בין מגוון סמארטפונים וטאבלטים מהמתקדמים בשוק וליהנות ממגוון שירותים תומכים של שירותי אחריות ותחזוקה ותיקון מכשירים מקצועי ומיידי.

אפליקציות ושירותים נלווים: ניהול חווית לקוח על ידי אפליקציות מתקדמות לקידום וייעול העסק כגון הפקת ג'ינגל לעסק, ניהול פקסים, גיבוי בענן, איתור נייד ולחצן מצוקה, מערכת SmartDrive לחיסכון ובקרת נהיגה.

תשתיות רחבות ואיתנות: גוון רשתות ותשתיות תקשורת בפריסה ארצית: תמסורת, פתרונות אינטרנט מנוהלים לעסקים, קישוריות בין סניפים ושירותי תמסורת בינלאומית המבטיחים תשתית רציפה מהמשרד לצמתי מפתח בחו"ל ויכולת לספק קישוריות לכל מקום בעולם.

תקשורת בינלאומית: מגוון פתרונות PRI, SIP ופתרונות DR לטלפוניה. פתרונות תקשורת בינלאומית הכוללים פתרונות חיוג לחו"ל, שירותי ועידה, רומינג ועוד. רשת Orange 4G מאפשרת ללקוח העסקי ליהנות מחוויית רשת וגלישה במהירות ללא תחרות ב- 73 מדינות.

מערכות הגנה מתקדמות: כל עסק צריך לדאוג לאבטחת המידע בעסק על ידי יישום והטמעה של פתרונות אבטחת מידע מורכבים ממיטב היצרנים המובילים בתחום: CheckPoint, F5 Networks Fortinet. בנוסף לפתרונות אלו מתמחה קבוצת פרטנר בהקמת פרויקטים בתחום ה- SYSTEM, בניית תשתיות מחשוב מאפס, שדרוג סביבות קיימות ועוד.

שרידות ויעילות: בחודש יולי תשיק החברה חוות שרתים חדשה שתאפשר ללקוחות לקבל פתרון עסקי כולל של אירוח שרתים, שירותי תקשורת מנוהלים, שירותי אינטגרציה ופתרונות תפורים על פי דרישה. החווה תקום על שטח של כ-1,500 מ"ר ובהשקעה מוערכת של עשרות מיליוני שקלים.

שירותי מומחה: קבוצת פרטנר מעמידה לרשות הלקוח צוות שירותי מומחה המרכז את מיטב מומחי התקשורת בחברה בתחום אבטחת המידע, ה- Network וה- System. מומחים אלו מאפיינים ומקימים מגוון רחב של פתרונות מחשוב מורכבים בהתחייבות לרמת שירות גבוהה.

הטבות מועדון לקוחות Orange 4biz: מאפשר לבעל העסק לחסוך מאות שקלים בחודש עבור דלק, נסיעות לחו"ל, שירותי ראיית חשבון, ליסינג והשכרת רכב, כרטיס סיבוס להנחות במבחר מסעדות, גיוס הון וייעוץ עסקי, הטבות לעובדים ועוד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הכתבה הוכנה בשיתוף Orange

  • עוד באותו נושא:
  • orange

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully