וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 מתנות שגיקים ישמחו לקבל לפסח

27.3.2015 / 18:03

בחג הקרוב אין סיבה להדחס בחנויות. אם אתם אוהבים טכנולוגיה כל מה שתצטרכו זה חיבור לאינטרנט. אספנו את עשר המתנות הכי מומלצות ברשת: ממטוס נייר על שלט ועד הגריל שיטעין לכם את הטלפון

עם כל חג מגיעה ההתלבטות: יש קרובים, וצריך להביא להם מתנות. בעיקר אם הם מהסוג שמתעקש לגנוב את האפיקומן. אבל אם המסובין שלכם הם מהזן הגיקי וחובב הטכנולוגיה, ולכולם כבר יש טאבלטים עדכניים ומטוסים זעירים ללא טייס שנשלטים על ידי האייפון – מה אז? לשירותכם: עשר מתנות אפשריות לגיק, שאפשר לקנות ממש עכשיו. מסודרות מהזול אל היקר.

‏1.‏ גרוט המרקד (Dancing Groot)

גרוט. thinkgeek, צילום מסך
I AM KITUV TMUNA/צילום מסך, thinkgeek

הכוכב הבלתי מעורער של 2014 בקולנוע, גרוט מ"שומרי הגלקסיה" היה מקסים במידה בלתי רגילה, ‏לפחות כשמדובר בעץ. מהרגע שבו הופיעה הגרוט הזעיר המרקד בסיום הסרט היה ברור שהדבר ‏הזה נועד שיעשו ממנו צעצוע. ואכן, הצעצועים הגיעו. הגירסה החמודה ביותר אמנם לא רוקדת, אבל ‏מנענעת את הראש בקצב.‏

מחיר: 10 דולר ב-‏ThinkGeek.

‏2. תומכי-ספרים פורטל

פורטל. ThinkGeek, צילום מסך
העוגה היא שקר/צילום מסך, ThinkGeek

עבור כל מי ששיחק אי פעם ב"פורטל" (פורטל), יצירת המופת בה עוברים דרך חור כתום וחור כחול בפתרון שלבים שיצרה בינה מלאכותית מרושעת, תומכי הספרים האלה כל כך מגניבים ששווה לקנות בשבילם ‏כמה ספרים. כי בתכל'ס, למי יש ספרים היום. הכל בקינדל.

מחיר: 30 דולר ב-‏ThinkGeek‏.‏

3. מנורת טטריס

טטריס. Thinkgeek, אתר רשמי
לגיקים מהדור הקודם/אתר רשמי, Thinkgeek

זאת לא סתם מנורה, זו דרך חיים, ואתם יכולים לסדר אותה איך שתרצו. הסט כולל שבע אבני טטריס ‏בצורות שונות; בהתחלה, רק המנורה הארוכה – החלק של ה-4‏X‏1‏‎ – ‎‏ דולק, אבל תוכלו להציב עליו או ‏לידו את הצורות האחרות בכל דרך שתבחרו – וגם הן יזהרו. יש מעט מאוד דרכים נוסטלגיות או ‏גיקיות יותר להפיץ אור.‏

מחיר: 40 דולר ב-‏Thinkgeek.

4. כיסוי עיניים מנגן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נכנס יפה גם בהגדרה של מחמם עיניים/מערכת וואלה!, צילום מסך

המתנה האולטימטיבית למיזנטרופ! מתקשים להירדם? העולם שבחוץ מטריד אתכם, וגם אם אתם עוצמים עיניים הוא עדיין עושה רעשים? כיסוי עיניים הכולל גם אוזניות בלוטות' יבודד אתכם מהיקום באופן הטוב ביותר האפשרי מלבד חדר אטום ומרופד.

מחיר: 42 דולר באמזון.

5. מטוס נייר על שלט

מטוס נייר על שלט. IDigital, צילום מסך
אין הרבה יותר מגניב מזה/צילום מסך, IDigital

כל הכיף שבקיפול מטוסי נייר, עכשיו עם אייפון בצד. מנוע זעיר המחובר למקלט בלוטות', המוסיף למטוס הנייר שלכם פרופלור והגה, ומאפשר לשלוט בהם דרך הסלולרי. האחריות לבנות מטוס נייר שיישאר באוויר יותר משתי שניות עדיין מוטלת עליכם, אבל המוצר כולל חוברת הוראות, לעבי האצבעות.

מחיר: 199 ¤. ניתן להשיג ב-iDigital.

‏6. סלפי-סטיק קילר

עדיין יש לכם זמן לתרום לקיקסטארטר של ה"פודו", מוצר מוצדק מאין כמוהו ששם לו למטרה לחסל ‏אחת ולתמיד את אחת הרעות החולות של החברה בימינו, מקל הסלפי.

ה"פודו" הוא מצלמה זעירה, ‏שאותה אפשר להדביק על כל משטח – אופקי או אנכי – ומשדרת את התמונות ישירות אל הטלפון ‏שלכם. שימו אותה על הקיר, תתרחקו ותחייכו, ולא תצטרכו עוד לדאוג מכמה מגוחכים אתם נראים ‏כשאתם מחזיקים את הסלולרי שלכם עם מקל.‏

מחיר: תשלום של 79 דולר ומעלה בפרויקט הקיקסטארטר.‏

7. משקפי קולנוע פרטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלאסי ללורנס איש ערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בתחום הניתוק מהעולם: אם לראות קולנוע באולם זה המוני מדי, וגם הקולנוע הביתי לא מספיק פרטי כי מישהו עוד עלול לבוא ולהציץ לכם בסרט, תוכלו להשתמש ב"משקפיים" שעושים בדיוק ההיפך ממה שמשקפיים עושים.

ניתן לצפות בסרטים על "מסך וירטואלי של 52 אינץ'". כך תוכלו לראות סרטים באוטובוס ולא לקבל שום אינדיקציה אם במקרה הגעתם כבר לתחנה או שאתם למעשה כבר בקריית שמונה. בונוס: זה גורם לכם להיראות כמו סייקלופס מהאקס-מן.

מחיר: 96.5 דולר באמזון.

8. סלולרי פולארויד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ולא צריך לנער אותו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא רבים זוכרים זאת, אבל בימים הרחוקים, לפני שכולם הסתובבו עם מצלמות דיגיטליות בכיס, הדבר הכי דומה לתמונה שאפשר לצלם ולראות אותה מיד, ולא חודש מאוחר יותר אחרי שלוקחים את הסרט לפיתוח – היה מצלמות הפולארויד.

היום, כאמור, מצלמות יש לכולם, אבל החסרון הוא שתמונות דיגיטליות אי אפשר להדביק על המקרר. "פרינט" פותר את הבעיה הזאת: זאת מדפסת זעירה שמתחברת לסלולרי ומדפיסה מיד את התמונה שצולמה.

מחיר: 129 דולר באתר המוצר.

9. מדפסת פנקייק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפה לי כבשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה שאי אפשר לומר בעזרת פנקייק, לא שווה שיאמרו אותו. המוצר השימושי הזה, שהוא שילוב של מדפסת תלת מימד ובלילה, מאפשר לכם ליצור עיצוב משלכם, ולהפוך אותו ליצירת אמנות פנקייקית ואכילה. לא זמין עדיין, אבל ניתן להזמין מראש.

מחיר: 149$ באתר החברה.

10. מטען קומזיץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גיקים פחות אוהבים לצאת לטבע אבל אם יש מטען זמין אז אולי/מערכת וואלה!, צילום מסך

Biolite Basecamp היה פרויקט קיקסטארטר שגייס בהצלחה יותר ממיליון דולר בשנה שעברה, ועכשיו הוא זמין לכולם. זה גאדג'ט שימושי במידה שלא תאמן לחובבי טיולים שרוצים גם להישאר מחוברים: "תנור" נייד הפועל בדרך הותיקה מכולן – מקלות ואש – וכולל גריל, פנס וגם מטען USB. כן, אתם ממש יכולים לצאת לטבע ולטעון את הסלולרי בעזרת המדורה.

מחיר: 300 דולר באתר המוצר.

  • עוד באותו נושא:
  • פסח 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully