וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות ב-HTC

29.3.2015 / 15:08

הביקורות של ה-M9 לא טובות, החברה תשיק מכשיר נוסף והמעצב הראשי מפוטר. וגם: יוטיוב משחררת סרטונים באיכות שלא תצליחו לראות. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
HTC One M9/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאשר הושק לפני חודש ה-HTC One M9 בוועידת המובייל בברצלונה, סברנו שהוא השכיל לעשות את השינויים ההכרחיים מהגרסה הקודמת. בינתיים, חודש לאחר השקתו, הביקורות לא משבחות אותו יותר מדי, ואחת הטענות היא שהמכשיר דומה מדי לקודמו. כעת נראה שהחברה מתכננת לחשוף מכשיר נוסף, ה-E9 פלוס.

ההדלפה מגיעה מחשבון הטוויטר של upleaks, והיא מציגה מכשיר עם מסך 5.5 אינץ' ברזולוציה QHD, מעבד בארכיטקטורה של 64 ביט, 3 ג'יגה בייט RAM ומצלמה של 20 מגה-פיקסל. ההדלפה מגיעה מספר ימים אחרי ההדלפה של ה-E9 הרגיל שמכיל מסך FHD בלבד ומצלמה בעלת 13 מגה-פיקסל.

ב-HTC אגב, לא סולחים על טעויות. האתר Engadget מדווח שהמעצב הראשי ג'ונה בקר עוזב את HTC. החברה לא הסכימה למסור מדוע, אך כנראה מדובר על רקע העיצוב הדומה של ה-M9.

יוטיוב משחררת רזולוציה שאף אחד לא יכול לצפות בה

יוטיוב מוסיפה לא מעט פיצ'רים לאחרונה, כמו שירות סרטונים ב-360 מעלות לפני מספר שבועות, בחירת רזולוציה 4K חדשה יחסית בעצמה וכעת גם העלאת קצב הפריימים. איכות המאפיינת קונסולות משחק חדשות לדוגמה, אך לא נראה שמישהו (בינתיים) יכול לצפות בזה.

כרגע בפלייליסט של יוטיוב נמצאים 6 סרטונים כאלו, בין היתר ניתן למצוא תהלוכה באיכות גבוהה במלזיה של כל מיני דרקונים וטריילר למשחק המחשב המצופה סטאר סטיזן. אצלנו על המחשב הסרטונים קרטעו ובסמארטפונים זה בכלל לא נתן את האופציה. כך שכרגע מדובר בעיקר בתצוגת תכלית., אבל גם סיבה לאופטימיות לעתיד להפיכת יוטיוב לפלטפורמה בעלת איכויות משודרגות בהרבה מהמצב הקיים.

עוד באותו נושא

יוטיוב מחדשת: תומכת בסרטונים ב-360 מעלות

לכתבה המלאה

OnePlus נכנסת לתחום הרחפנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למישהו יש הזמנה לדרון?/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת OnePlus זכתה לשבחים רבים עם מכשיר הדגל שלה ה-One בעל המחיר הזול והחומרה איכותית. כעת נראה שהחברה מחפשת להיכנס לתחום אחר, תחום הדרונים (Drone). באשכול "שאל אותי הכל" שערך מייסד החברה, קארל פאי, באתר רדיט, הוא רמז באופן די גס על כך שהמכשיר הבא של החברה לא יהיה סמארטפון אלא רחפן.

הדגם הבא יקרא DR-1 ופאי הסיר את התעלומה שהשיב: "זה dr-o-n-e הבנתם?" כאשר הוא משלב משחק מילים עם הדגם הסלולארי ה-One, והמילה Drone. החברה כבר מוכרת אוזניות מיוחדות ומטענים ניידים באתר שלה, ניתן עוד לראות אילו עוד אביזרים החברה תתחיל למכור לפני שהוא תשווק את היורש של ה-One.

  • עוד באותו נושא:
  • htc
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully