וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינטנדו חוזרת למשחק

2.4.2015 / 13:02

משתמשי Wii U מתפנקים במשחקים מהנינטנדו 64 ומהנינטנדו DS, יושי מ"סופר מריו" מגיע בתור דמות אמיבו חדשה וחמודה מצמר ויוזמה חדשה מנסה להפוך את האייפון לגיימבוי. נינטנדו עולה לכותרות

אחרי הרבה זמן שלא התבשרנו על חידושים מרעישים של נינטנדו, מגיעות כמה בשורות שיקסמו לגיימרים הנוסטלגיים שבינינו. ראשית כל החברה מפרגנת ללקוחות ה-Wii U (קונסולה שלא זכתה להצלחה עקב ממשק מסורבל) משחקים מהנינטנדו 64 הישנה והטובה וגם מהנינטנדו DS, הקונסולה הניידת של נינטנדו. האתר The Daily Dot דיווח על ההכרזה בלייבסטרים שהחברה העלתה, שהיווה מעין תמונת מצב.

כיוון שהנינטנדו DS משלב גם מסך מגע, ניתן לשחק משחקי DS על ה-Wii U, אך האפשרויות המעניינות ביותר הן ששני המסכים יהיה על שלט המגע, או שמסך המגע יהיה על שלט המגע והמסך הראשי בטלוויזיה.

וזה לא הכול. לכבוד יציאת המשחק החדש של יושי (הסיידקיק של הדרקון הירוק שעליו רוכב מריו) שייקרא Yoshi's Woolly World, השיקה החברה דמות אמיבו מיוחדת של יושי. המשחק מציג את יושי בתור דמות צמרירית, ולראשונה גם דמות האמיבו (אותה דמות שמצמידים לשלט ה-Wii U כדי שהיא תיכנס למשחק) תהיה עשויה מצמר גם כן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
האמיבו של יושי/מערכת וואלה, צילום מסך

בטוויסט מעניין, חברה בשם Hyperkin הציגה ב-1 באפריל מכשיר שיהפוך את האייפון 6 פלוס לגיימבוי. אז כן, החברה עצמה יודעת את הסכנה הטמונה בהצגת מוצר חדש ב-1 באפריל, ולכן היא גם ציינה בהודעה לעיתונות שהדבר תוכנן במקור כבדיחה, אך כעת ה-SmartBoy הוא מוצר אמיתי.

מדובר במכשיר שבתוך ה"כיס" שלו מניחים את האייפון 6 פלוס, מכניסים את קסטת המשחק עצמה, ואז ניתן לשחק משחקי גיימבוי באייפון עם המשחק המקורי. נשמע הזוי,קיימים עדיין ספקות לגבי קיומו של המוצר וגם לחברה אין עדיין אב-טיפוס להציג, אלא רק רעיון וקונספט שנראה לא רע. כאשר נינטנדו עצמה אמרה שהיא מתכוונת להיכנס לשוק המובייל עם פרויקט בשם NX בשיתוף מפיצת הענק היפנית DeNA,
ואפל עצמה ידועה בסלידה שלה מאמולטורים (תוכנות שיכולות להפעיל משחקי גיימבוי על האייפון), נראה של-Hyperkin יש עוד משוכות רבות בדרך להגשמת הפרויקט - גם אחרי הרכבת החומרה עצמה, וגם אם אם תאורטית המשחקים חוקיים.

SMART BOY של Hyperkin. imgur, אתר רשמי
מתוך imgur/אתר רשמי, imgur
  • עוד באותו נושא:
  • נינטנדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully