וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרום מגיע למסכי המגע

2.4.2015 / 15:44

מחשב All in One חדש של אייסר יספק מסך מגע לכרום. וגם: אפל ממשיכה להתכונן לשירותי הטלוויזיה שלה והצבא האמריקאי מפתח דרון שגם צולל במים. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל מי שיש לו ווינדוס 8 יודע שאפשר לעבוד אתו גם במסך המגע. אם מפעילים את דפדפן כרום, אפשר לבצע כל מיני מחוות עם האצבעות וזה יעבוד. לא להיט, אבל יעבוד.

כרום ואייסר החליטו לקחת את הפיצ'ר צעד קדימה. החברה מכריזה היום על טאבלט ענק בגודל 21.5 אינץ', שמשמש גם כמחשב All in One ומבוסס על המערכת Chrome OS - כך מדווח האתר 9to5google. המחשב יגיע ברזולוציית 1080P עם זווית צפייה של 178 מעלות, מעבד טגרה K1 מרובע ליבות רמקולים בעוצמת 3 וואט, יציאת HDMI, יציאות USB 2.0 ו-3.0 וקישוריות ויפי ובלוטות'.

המחשב הזה הוא בעצם בן כלאיים: הוא לא חזק מספיק כד לשמש מעצבים שעובדים עם פוטושופ למשל, גם כי יש בעיה עם תאימות המערכת של כרום והמעבד יחסית חלש לעבודות מורכבות כאלו. נראה שמדובר בסנונית ראשונה של טאבלטי כרום, וצפויים לצאת עוד כאלה בעתיד, כנראה חזקים יותר. אייסר גם שלחה הזמנות לאירוע מסתורי שיתקיים ב-23 לאפריל בניו יורק.

אפל ממשיכה את ההכנות לשירות הטלוויזה החדש שלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כפי שדיווחנו כבר, אפל צפויה לשדרג סוף-סוף את חומרת האפל טיוי שלה בכנס המפתחים הקרוב. כעת נראה שאפל קוראת לרשתות השידור להכין את עצמם לשירות החדש. לפי הדיווח של האתר Recode, אפל מבקשת מרשתות השידור לא רק לספק תכנים אלא גם את הסטרים עליו הוא ירוץ. זאת בניגוד למצב כיום, בו אפליקציות כמו בלומברג רצות על הסטרים של אפל עצמה. עוד פרטים צפויים להיחשף בכנס המפתחים הקרוב ביוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

חיל הים האמריקאי מפתח דרון שיכול גם לצלול ולזהות צוללות אויב

דרונים זה כבר לא דבר חדש, אבל דרונים שצוללים עדיין קצת מפתיעים. לפי הדיווח של defenseone.com,
חיל הים האמריקאי עובד על דגם של דרונים שיכול לחתוך את האוויר במהירות וגם לצלול כמו ברווז. הדרון ייקרא Flimmer, קיצור של flying swimmer - "השחיין המעופף".

בנוסף לפרופלורים הרגילים יש לדרון גם סניפרים, שבאוויר משמשים בתור מייצבים ובמים הם נותנים לו מהירות. לצוות הפיתוח יש עוד עבודה על הרחפן עד שיהיה שמיש, אך בסיום המחקר הרחפן יכול לזהות צוללות גם בים סוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully