וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום מכונת שתייה - מכונת אייפדים

5.4.2015 / 11:46

אוניברסיטה בארה"ב החלה להפעיל מכונת אייפדים לשירות הסטודנטים, והתכנון הוא לאפשר לכל תושבי הספריה להעביר כרטיס ולשלוף מכשיר. אז מתי אצלנו?

אוניברסיטת דרסקל בפילדלפיה משיקה מכונת אייפדים. newsblog.drexel.edu, אתר רשמי
אוניברסיטת דרסקל בפילדלפיה משיקה מכונת אייפדים/אתר רשמי, newsblog.drexel.edu

חסר לכם אייפד לשיעור? פשוט שלשלו מטבע. אוניברסיטת דרסקל בפילדלפיה, ארה"ב, החליט לספק לסטודנטים מכונה בסגנון מכונות שתייה וחטיפים, רק שהיא מוציאה מתוכה אייפדים להשכרה לכל מי שאוחז בכרטיס ספריה של האוניברסיטה. כך מדווח מגזין הטק 9to5mac. על הסטודנט לגהץ במכונה את כרטיס הספריה שלו, ומתוך הפתח המיועד יוצא מכשיר אייפד העומד לרשותו למשך ארבע שעות ורשום על שמו בכרטיס. בתוך ארבע שעות לכל היותר על הסטודנט להחזיר את האייפד לתוך המכונה, ולדברי בלוג האוניברסיטה - בשלב זה נמחקים מתוך המכשיר כל הנתונים שהוקלדו לתוכו, מטעמי אבטחה, והסטודנט הבא בתור יקבל אייפד ריק המצויד רק בסט אפליקציות לימודיות בסיסי.

בינתיים מדובר רק במכונה אחת המספקת מכשירי אייפד, אך הנהלת האוניברסיטה כבר פועלת להרחיב את הפרויקט וליצור עמדות נוספות, שיעמדו גם לרשות מבקרים מחוץ לאוניברסיטה, וישרתו את תושבי הסביבה. "טכנולוגיה בשירות עצמי הוכיחה את עצמה כדרך קלה ונוחה לצרוך את השירותים והמידע שהסטודנטים מחפשים", כתב הדיקן של הספריה באתר האוניברסיטה. לנו נשאר רק לחכות שגם האוניברסיטאות בישראל יאמצו את הרעיון, ובין צילום סיכומים לקניית פחית קולה נוכל גם אנחנו לשלוף איזה אייפד או שניים ללמוד עליו למבחן.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully