וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת "בנדגייט" מכה שנית: הגלקסי S6 Edge מתעקם?

5.4.2015 / 19:14

זה לפחות מה שקורה בסרטון יוטיוב חדש, שמציג את הגלקסי החדש מתעקם בדיוק כמו האייפון 6 פלוס בזמנו. וגם: עוד חדשות על שעון אפל, מסך חדש ל-LG G4 ועיגול שלם למוטורולה. חדשות הטק

יוטיוב

בשנה שעברה סערה הרשת סביב דיווחים על התעקמותם של מכשירי האייפון 6, מה שהוביל לגל של סרטוני קיפול ועיקום של המכשיר. כעת נראה שגם לסמסונג צפויה שערוריה דומה: ערוץ היוטיוב SquareTrade Inc העלה סרטון המתעד מכשיר גלקסי S6 Edge מתקפל ונשבר עקב הפעלת כוח דומה לזה שנדרש לעיקום אייפון 6 פלוס. מכיוון שהמכשיר עשוי מזכוכית מלפנים ומאחור, הזכוכית גורילה 4 מתנפצת באופן שיהיה קשה מאוד לתפעל אותו לאחר השבירה.

חשוב לציין שבכיס המכשיר עדיין לא מתעקם, אבל נמשיך לעקוב.

השעון שבדרך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השעון של אפל/מערכת וואלה!, צילום מסך

השעון של אפל יימכר בהזמנות המוקדמות החל מה-10 לאפריל בשעה 12 בצהרים (שעון קליפורניה), וההשקה שלו בחנויות נקבעה ל-24 לאפריל - אך זה לא מונע מאפל לפמפם את ההייפ כבר עכשיו. האתר 9to5Mac מדווח שכבר עכשיו החנויות של אפל עוברות מהפך ואייקונים של השעון מוצגים על הזכוכית שמחוץ לחנות.

אפל עצמה העלתה סרטוני הדרכה באתר הרשמי שלה,
ואף הציגה שירות תיקונים וביטוח לשעון אשר יעלה 59 דולרים לגרסת שעון הספורט,79 דולרים לגרסת השעון הרגילה ו-999דולרים לגרסת היוקרה של השעון - אך הוא יכלול שנתיים ולא שנה אחת, בניגוד לשעונים ה"זולים" יותר. השעון יושק במספר מדינות, אך לא בישראל.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

LG מציגה מסך חדש שיגיע ל-G4

LG G4 תמונות שהודלפו. טוויטר OnLeaks, צילום מסך
ה-G4 כפי שהודלף לטוויטר/צילום מסך, טוויטר OnLeaks

מכשיר ה-G4 צפוי להיות מוכרז ב-26 לאפריל, אך החברה לא מחכה ומכריזה על מסך חדש כבר עכשיו. לפי ההודעה לעיתונות, המסך החדש יהיה בגודל של 5.5 אינץ' וברזולוציה של QHD 1440 x 2560, בדומה למסך הקודם, אך צריכת חשמל שלו נמוכה יותר וסולם הצבעים מרשים יותר.
פרטים נוספים יתגלו עם הכרזת המכשיר בסוף אפריל.

האם מוטורולה תשלים מעגל?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המוטו 360/מערכת וואלה!, צילום מסך

המוטו 360 הוא אחד השעונים היפים שיש, אך העובדה שהוא לא עגול לגמרי מרתיעה לא מעט לקוחות פוטנציאליים. עכשיו מתברר שזה עומד להשתנות: האתר Phandroid קיבל מידע ממפתח שנתקל במכשיר לביש נוסף מבית מוטורולה עם שם הקוד "Smelt", בעל רזולוציה של 360* 360 (סוף סוף) והוא ירוץ על מעבד armeabi-v7a. לא נמסר מידע נוסף כגון מתי יהיה ניתן לרכוש את השעון.

  • עוד באותו נושא:
  • גלקסי
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully