וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנאפצ'ט "מדרגת" לכם את החברות עם אימוג'י

7.4.2015 / 18:38

למה על חלק מהחברים שלכם בסנאפצ'ט מופיע פתאום סמיילי עם משקפיים, או אייקון של אש? מתברר שסמלי האימוג'י החדשים של סנאפצ'ט בעצם מחליטים בשבילכם איזה סוג יש לכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוגו סנאפצ'ט/מערכת וואלה!, צילום מסך

משתמשי אפליקציית סנאפצ'ט שמו לב למשהו מוזר ביממה האחרונה: חברי הסנאפצ'ט שלהם סומנו לפתע בסמלי אימוג'י שונים של לב, אש, פרצוף מחייך ועוד. מתברר שהעדכון החדש לאפליקציית התמונות כולל תחליף לסימון ה"חברים הכי טובים" שהיה נהוג בה עד לאחרונה: אימוג'י שמדרג את סוג מערכת היחסים שלכם עם החברים שלכם לאפליקציה. כך מדווח אתר הטכנולוגיה טקראנץ'.

לפי ה"מקרא" של סנאפצ'ט, שמופיע תחת "Discover" באפליקציה, החבר הכי טוב שלכם יסומן באימוג'י של לב זהוב, וסתם חבר טוב יסומן בסמיילי. האפליקציה מזהה את "החבר הכי טוב שלכם" כאותו אדם שאתם שולחים לו ומקבלים ממנו הכי הרבה תמונות. סמיילי עם משקפי שמש פירושו שיש לכם חבר משותף, וסמיילי עם חיוך נבוך פירושו שהחבר הכי טוב שלכם נחשב גם החבר הכי טוב שלהם (לא נעים). חבר שמסומן בסמיילי עם חיוך מתנשא הוא מישהו שחושב שהוא חבר שלכם - אבל הוא בעצם לא (בפועל, מדובר במי ששולח לכם הרבה תמונות - אך לא מקבל מכם תמונות בחזרה).

חידושים נוספים בעדכון לאפליקציה כוללים אייקון של ירח שמופיע על המסך כאשר הסביבה חשוכה מדי לצילום (הקלקה על האייקון תבהיר את המסך), ותזכורות לשלוח תמונות לאנשים שמזמן לא היית איתם בקשר.

כאמור, ההסברים לאייקונים החדשים חבויים אי שם בתוך אגף ה"Discover" של האפליקציה, וסנאפצ'ט עצמה לא הוציאה הודעה מסודרת שמודיעה על השינויים או מסבירה אותם. באתר טקראנץ' העלו השערה שסנאפצ'ט רוצה בכוונה להיתפס כ"מסתורית", כדי שמשתמשים ידברו עליה ברשתות ויתעסקו בלפענח את הפיצ'רים שלה, וכך יגדילו את ההייפ סביבה.

בכל אופן, הנה הסבר בתמונות שהכינו בסנאפצ'ט, כדי שיהיה לכם יותר קל להבין:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully