וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולד ספייס מציגים: פוקימון אנושי

12.4.2015 / 10:48

החברה תאפשר לגולשים ברשת לשלוט על אדם ביער בשידור חי ב-twitch במשך שלושה ימים

יח"צ - חד פעמי

מותג טיפוח הגברים, אולד ספייס (Old Spice) אולי לא ממש תפס את האפים ובתי השחי של בני ישראל אבל פעולות השיווק היצירתיות שלו ברשת דווקא תפסו פה לא רע. עד כדי כך שהדוגמן אייזיה מוסטאפא המזוהה מהפרסומות של המותג, יובא לארץ לפרסומת של בירה מכבי.

גם בעולם החברה הצליחה לייצר כותרות בזכות היצירתיות שלה ברשת עם פרסומות מופרעות שהפכו ויראליות, או השימוש החכם שלה בפלטפורמות השונות. כמו הפעם שהם העמידו את מוסטפא באמבטיה המזוהה מהפרסומת והקליטו משפטים אישיים לגולשים ביוטיוב.

הפעם זוכה אולד ספייס לכותרות בזכות שידור חי של פוקימון אנושי: ב-16 באפריל תפתח זירת יער (שהיא למעשה תפאורה שנמצאת בשליטה של אולד ספייס ומלאה בפיצ'רים שאמורים להיות אינטאקטיבים) ולתוכה יכנס אדם אחד. האופן שבו הוא יעביר את שלושת הימים הבאים יקבע על ידי הגולשים.

השידור החי יועבר דרך twitch בכתובת הזו. בחירה מעניינת בפלטפורמה שהפופולאריות שלה נמצאת בעלייה ומוכרת בעיקר כמקום לצפייה במשחקים עבור גיימרים. גם אולד ספייס בעצם ישדרו משחק בשידור חי, אבל הם בהחלט עושים את זה אחרת. סוג של צעד קדימה באינטראקציה עם הגולשים לעומת השימוש ההוא שהחברה עשתה ביוטיוב לפני 5 שנים. כזכור, twitch נרכשה על ידי אמזון בסכום המתקרב למיליארד דולר באוגוסט האחרון.

ראוי להזכיר, שריאלטי האינטרנט של סלקום "מגודלים" הציע רעיונות דומים בהם היה ניתן לבחור למתמודדים משימות כבר ב-2009. ובנוסף, בשנה שעברה התקיים ברשת משחק פוקימון המוני, בו מאה אלף גולשים שיחקו ביחד במשחק אחד. התוצאה אז הייתה התקדמות איטית במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully