וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: בחורה הדביקה את בן זוגה ערום לכיסא

18.4.2015 / 22:44

בחורה החליטה לנקום בבן זוגה לאחר שמתח אותה באופן אכזרי - והדביקה אותו לכיסא כשהוא עירום לגמרי. את צווחות הכאב שלו כשהוא ניסה להשתחרר לא תשכחו עוד להרבה זמן. צפו

צילום מסך

אריק מלדיק וצ'נק סטיבלו מפראג הם צמד מתחני יוטיוב, שמצלמים מתיחות רשת ומעלים לערוץ היוטיוב שלהם Viral Brothers. לפני חודש, החליט אריק למתוח את בת זוגו, דומיניקה, באופן די אכזרי: הוא שם בובת כלב אמיתית למראה בתוך מכונת הכביסה, וסיפר לדומיניקה שהוא בטעות הפעיל את המכונה עם כלבה האהוב, סם, בתוכה - והרג אותו. דומיניקה הגיבה בפאניקה ובבכי, וכשגילתה שזו רק מתיחה - השתוללה מזעם. ועכשיו, הגיע זמנה לנקום.

דומיניקה תכננה את הנקמה שלה באריק לקראת יום הולדתו. היא הודיעה לו שהיא מתכננת לו "הפתעה מיוחדת", הפשיטה אותו עירום וכיסתה את עיניו, והובילה אותו אל כיסא. אריק הנרגש התיישב על הכיסא, בטוח שהוא עומד לקבל הפתעה מינית כלשהי, ואז הוא גילה את האמת: דומיניקה הדביקה את ישבנו העירום לכיסא, באמצעות רצועות שעווה להסרת שיער. אריק נבהל, ניסה להשתחרר, צעק וקילל ולבסוף נאלץ למשוך את עצמו החוצה בכאב שמוכר לכל מי שהסיר שיער בשעווה. כל אותו זמן אפשר לשמוע את דומיניקה מתפוצצת מצחוק.

יש גם תיעוד של הרגע אחרי המתיחה - כשאריק מייבב מכאב במיטה וחברתו מנסה לנחם אותו:

והנה המתיחה שהתחילה את כל מסע הנקמה - עם הכלב במכונת הכביסה:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully