וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציות הסקס הכי לוהטות

17.4.2015 / 18:10

רוצים לשדרג את חיי המין שלכם? קבלו את 10 אפליקציות הסקס שאתם חייבים להוריד לסמארטפון

מה קורה כשסקס ואייפון נפגשים? אם התשובה שלכם לשאלה שלנו מתחילה ומסתיימת ב"צפיה בסרט פורנו", הרי שעדיין לא התוודעתם ליכולתיו האדירות של המכשיר החכם וליתרונותיו שיכולים בקלות להפוך אתכם מאנשים שעושים "את זה" הכי רגיל שיש, לפרטנרים לוהטים בעלי סקס עשיר. אספנו עבורכם עשר אפליקציות שיש בכוחן לשנות את דרך החשיבה השגרתית שלכם בכל מה שקשור לסקס, ולהעניק לכם שלל חוויות ורעיונות יצירתיים כדי שתוכלו להחכים, לחדש ולשמוח בין הסדינים.

רוצים למצוא זוגיות? לחצו כאן

אילוסטרציה. ShutterStock
האפליקציות שישדרגו לכם את חיי המין. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

חקרו את הסקס שלכם
אפליקציית Spreadsheets היא כל מה שאתם צריכים במקרה שאתם אנשים המבקשים לחקור ולנתח את הסקס שלכם. האפליקציה, שזמינה כרגע להורדה חינם רק באייפון, מגייסת את גלאי התנועה והמיקרופון הנמצאים באייפון, על מנת לבדוק ולהתחקות אחר הסקס שלכם. כל מה עליכם לעשות הוא להוריד אותה, לענות על כמה שאלות סקסיות פשוטות שקשורות בחיי המין שלכם, ולהתחיל להשתולל. האפליקציה מודדת את משך זמן הסקס, את איכותו (היא בודקת כמה זמן הייתם פעילים במיטה מתוך סך הזמן ששהיתם בה), את גיוונו (כמה תנוחות החלפתם) ועוד. את התוצאות שהתקבלו תוכלו לשמור לעצמכם או לשתף באמצעות הפייסבוק, במקרה שאתם ממש גאים בתוצאות.
להורדה לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האפליקציה שמנתחת את הסקס שלכם. Spreadsheets. אפליקציית . צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפשיטים במבט
אנחנו לא יודעים עד כמה מוסרי להשתמש באפליקציה הבאה, אבל נגיש אותה לשיפוטכם בכל זאת. ב- sexybooth, שזמינה אף היא להורדה רק באייפון, ומחירה 0.99 $, הרעיון פשוט, אך קרימינלי למדי. תחילה נאלץ להודות: לא פעם יוצא לנו לעבור ברחוב, לראות אישה או גבר יפים ופשוט להפשיט אותם במבטנו. ומכאן הרעיון. יוזמי האפליקציה חשבו לעצמם "למה להפשיט בדמיון אם אפשר לעשות את זה במגע?" זאת אומרת במסך המגע. כל שעליכם לעשות הוא לצלם את האובייקט המיני שלכם, והאפליקציה כבר תדאג להראות לכם איך הוא נראה בלי כל הבד המיותר הזה שנדבק אליו.
להורדה לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להפשיט עם הסמארטפון. אפליקציית sexybooth. צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסדרים לכם סקס טוב
האפליקציה הבאה מציעה את מה שכל אדם משווע לו במהלך חיי הנישואים והזוגיות: גיוון. לא עוד סקס משמים ולא יצירתי. האפליקציה sex organizer לאייפון מציעה לארגן לכם את הסקס מחדש ולעשות בו בלגן מבורך. תוכלו לקבל מידע אודות תנוחות שונות ומשונות שטרם ניסיתם, וכן מידע לגבי מקומות אטרקטיבים שעוד לא יצא לכם לפרוק שם אורגזמה מטורפת. בקיצור, האנציקלופדיה של החרמנים. מחיר של האפליקציה הינו 1.99$.
להורדה לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תתחילו לגוון את הסקס. אפליקציית sex organizer . צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמת או חובה
הפעם האחרונה ששיחקתם אמת או חובה הייתה בכיתה ו'? חבל מאד. כי למשחק השובב הזה יש את כל הפוטנציאל להפוך את הסקס שלכם לגן שעשועים של ממש. מה זה גן שעשועים, לונה פארק! מזל שאנשים טובים יצרו עבורכם את אפליקציית truth or dare , שזמינה להורדה ללא תשלום באנדרואיד ובאייפון ומתכננת להחזיר אתכם לימי הקסם של פעם, עם כל היתרונות שיש לכם בתור אנשים גדולים וחרמנים. האפליקציה מכילה בתוכה מגוון גדול של משימות חובה (כמו הורדת חזיה וליקוק אצבעות) ושאלות סקסיות במיוחד.
להורדה לאנדרואיד לחצו כאן
להורדה לאייפון לחצו כאן

הדייט החלומי שלכם מחכה לכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמת או חובה? אפליקציית truth or dare. צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסקס הקרוב למקום מגוריכם
אם אתם מרגישים בודדים, האפליקציה הבאה נוצרה בדיוק עבורכם. באמצעות זיהוי המיקום שלכם, אפליקצית localsin (שזמינה להורדה בחינם גם באנדרואיד ובגם באפסטור)תפרוש בפניכם אופציות לפרטנרים קרובים גאוגרפית שחרמנים בדיוק כמוכם ומחפשים בדיוק עכשיו חבר או חברה לסדינים. עוד לפני שתחליטו לדבר עם הגולש/ת שמצאו חן בעיניכם, תוכלו לדעת עד כמה הם רחוקים מכם.
להורדה לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בואו למצוא פרטנר לסקס. אפליקציית localsin. צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלישיות או לא להיות
אפליקציית nder3, הזמינה להורדה בחינם באפסטור ובאנדרואיד, מעוניינת לסייע לכם להגשים חלום. אם סקס רגיל בזוג משעמם אתכם ואם סקס בקבוצות תמיד הדליק אתכם או נחשב בעינכם לפנטזיה לא ממומשת, מעכשיו יש לכם מקום שמבין אתכם והזדמנות להצטרך לקהילת אנשים שמחפשת בדיוק את אותו ריגוש.
להורדה לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תגשימו את הפנטזיה. אפליקציית nder3. צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

להחליף גרב באייפון
מכירים את זה ששמים גרב על ידית הדלת בחדר כדי לידע את כל העולם שנמצא מחוץ לדלת שאתם ממש לא מעוניינים שיפריעו לכם כרגע כי אתם באמצע סקס? נו, כמו השלט "אסור להפריע" שתולים בחדר המלון. אז האפליקציה הבאה רוצה לחסוך לכם את העניין הזה, ומציעה לכם להשתמש ב- sock it (הניתנת להורדה בחינם רק באייפון), שתודיע במקומכם לכל המתקרבים לאזור הרומנטי שזה ממש לא הזמן להפריע. עכשיו רק חסר למצוא את הזוג האמיץ שיסכים להניח או לתלות את האייפון מחוץ לחדר.
להורדה לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נא לא להפריע. אפליקציית sock it . צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיעור חיכוך מיני
אפליקציית sex guide הזמינה לאייפון בלבד ומוגשת לכם בחינם, תסייע לכם להפוך למלכים במיטה הפרטית שלכם, ולהפתיע את בן או בת זוגכם בשלל הפתעות מחרמנות. האפליקציה מכילה שלל טיפים חיוניים לאישה ולגבר שבעזרתם תוכלו לשפר את חיי המין שלכם, ולהביא את הפרטנר שלכם למצב שבו הוא שואל את עצמו "איפה התחבא שחקן הפורנו שבכם עד עכשיו". בין היתר תוכלו למצוא שם עצות לגבי טכניקות מקוריות ומיוחדות לעשיית סקס משובח, ורעיונות נפלאים שיעזרו לכם להפוך את הסקס שלכם מעוד סתם סקס שגרתי לחוויה מרנינה ומחכימה.
להורדה לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האפליקציה שתבטיח לכם סקס משובח. sex guide . צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

צליל במקום הכדור שמצמיח טיל
זרקו את הויאגרה, השליכו את הויברטור! אנחנו שמחים לבשר לכם כי נמצא הפתרון המושלם לכל תחלואות הסקס שלכם. אפליקציית sex drive, הזמינה להורדה בתשלום של 1.99$ באייפון, מבטיחה לגרום לכם לשוב אל און הנעורים ולהיות חרמנים בדיוק כפי שהייתם בגיל הטיפשעשרה, רק בלי כל החצ'קונים והבלבול המיני. איך? באמצעות האזנה לצליל מיוחד שתשדר לכם האפליקציה למשך 20 דקות. כל שעליכם לעשות הוא להוריד את האפליקציה, להקשיב בקשב רב, ולהרגיש את זרם הדם נע לכיוון הנכון.
להורדה לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכוננו להתחרמן. אפליקציית sex drive. צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

והרי החדשות
בינינו, לצפות בחדשות זה הדבר הכי מוריד שיש. אסונות, רעב, שנאה, אלימות ופשע. מה נגיד לכם, לא סקסי בכלל. בכדי לרכך את התחושות הקשות הנוצרות בעקבות העברת המידע החדשותי היומיומי, נוצרה אפילקציית naked news, הזמינה להורדה בחינם באפסטור, שמבטיחה לגרום לכל להיראות אחרת, תרתי משמע. היוניות לוי של המהדורה יגישו לכם את הידיעות החמות, תוך כדי התערטלות, עד למצב שבו הן ישארו בליבוש מינימלי בלבד. מה נגיד לכם, מסתבר שניתן להפוך את הייאוש להרבה יותר נוח גם בלי לנסוע עד ללונדון.
להורדה לחצו כאן

 ועכשיו ברצינות – למה לא אפליקציה לקשר רציני?
.
לחצו כאן לכתבות נוספות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החדשות בעירום מלא. אפליקציית naked news. צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully