וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוסט מעורר זעם ברשת: "היטלר, למה לא סיימת את העבודה?"

16.4.2015 / 9:50

גולש שכתב פוסט על ה"כפייה" ביום השואה, שמונעת ממנו לראות את המשחק של ברצלונה בטלוויזיה, עורר את זעם הגולשים. אלא שלטענתו, מדובר בפוסט ציני שנועד לעקוץ את אלה שמתלוננים על כפייה דתית בפסח

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

גם ביום השואה, תופעת השיימינג באינטרנט לא נחה. הבוקר פרסם עמוד הפייסבוק "חושפים את הישראלי המכוער", שמעלה בדרך כלל סרטונים בסגנון טיסת השוקולד חושף התנהגויות גסות של ישראלים, פוסט שהרגיז את הגולשים במיוחד.

הפוסט המדובר הוא של הגולש א', שמתלונן על כך שהוא לא יכול לראות את המשחק של ברצלונה בגלל "אשכנזים שמתו לפני מיליון שנה". "זאת לא כפייה?" כתב א', "איטלר למה לא סיימת את העבודה למה השארת לנו פה הומאים ותקשורת שקובעת לנו מה נראה ומתי??השארת לנו קבוצה של אוכלי חזירים וחמץ אוהבי ערבים..הייתי מוותר על עוד מיליון כאלה בשביל לראות את המשחק עכשיו" (שגיאות הכתיב במקור).

פוסט בקבוצת "חושפים את הישראלי המכוער". פייסבוק, צילום מסך
פוסט בקבוצת "חושפים את הישראלי המכוער"/צילום מסך, פייסבוק

מנהלי העמוד כינו את הפוסט "מכוער ודוחה" וציינו שגולשים רבים פנו אליהן בבקשה לפרסם אותו. הפוסט זכה ל-140 שיתופים בתוך שעתיים, והגולשים הגיבו בזעזוע. "אתה אדם קטן ורשע!", "שדאעש יערפו לו את הראש", "שטן!", "בושה!" וכדומה. אפילו הדוגמנית בר רפאלי צייצה בטוויטר שלה: "אתה דוחה. אני מקווה שכל מי שאתה מכיר יראה את הפוסט הזה שכתבת ואם אכפת להם ממך, ישלחו אותך להסתכלות".

חלק מהגולשים שלחו ל-א' הודעות פרטיות, בהן הבהירו לו ש"אנשים כמוך לא צריכים להיות במדינה הזאת", ו-"המילים שלך גזעניות לא פחות משל חצרוני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

פנינו ל-א' והוא סיפר לנו שהגולשים לא הבינו נכון את הסטטוס: לדבריו, הוא נכתב בציניות. "סבתא שלי הייתה בשואה", אמר א' בשיחה עם וואלה! TECH, "הפוסט נכתב בציניות, ומופנה לכל אלו שאומרים שאיסור מכירת חמץ זה כפייה דתית, כי הם אומרים מה אכפת לנו שלפני 3,000 שנה אכלו מצות ולמה שנסבול בגללם. בשבילי, מה שכתבתי ומה שהם כותבים זה בדיוק אותה דבר - כמו שאתם מרגישים מהפוסט שכתבתי ככה אני מרגיש מהפוסטים שהם כותבים".

הגולשים לא הבינו את זה ככה.

"זה סתם אנשים בורים וטיפשים. והכי מעציב שכל המגיבים כותבים תוך כדי שהם רואים את המשחק".

אתה מקבל הרבה הודעות זועמות?

"כן, אבל אחרי הסבר הם מבינים ומתנצלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully