וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסה חדשה לאפליקציית Moovit לניווט בתחבורה הציבורית

צחי הופמן

20.4.2015 / 15:08

בגירסה החדשה נוסעים יוכלו להגיע ליעדם בצורה מהירה יותר. נוסף סרגל חיפוש חכם, בו ניתן להקליד כתובות, נקודות עניין או כל מספר קו בעיר, כדי לראות את מסלולו המלא. זמני הגעה אל היעד בזמן אמת, ובאיזה תחנה ומתי צריך לרדת

moovit. צילום: יחצ, גלובס
מתוך אפליקציית Moovit/גלובס, צילום: יחצ

אפליקציית הניווט בתחבורה הציבורית - Moovit הודיעה היום (ב') על השקת גרסה חדשה (4.0). Moovit היא אפליקציה המבוססת על חוכמת ההמונים והיא מונה יותר מ-20 מיליון משתמשים. האפליקציה פעילה ביותר מ-600 ערים ב-55 מדינות וב-36 שפות.

התכונות החדשות ב-4.0 כוללות שינויים בממשק. בחברה מספרים שהאפליקציה תוכננה ונבנתה מהייסוד באמצעות משוב מהקהילה, כאשר נוסעים יבזבזו פחות זמן בהקשה על המסך ויכולים להגיע ליעדם בצורה מהירה יותר. נוסף סרגל חיפוש חכם, בו ניתן להקליד כתובות, נקודות עניין או כל מספר קו בעיר, כדי לראות את מסלולו המלא.

בעזרת הקשה אחת, הפיצ'ר "מתי נגיע?" מספק זמני הגעה אל היעד בזמן אמת, ומעדכן באיזה תחנה ומתי צריך לרדת. ב-Moovit מספרים שיש גם שיפור בדיווחים החיים מהמשתמשים, באמצעות לחצן חדש של דיווחי נוסעים, המאפשר לכל נוסע לשתף דיווחים אקטיביים על מגוון מצבים, כגון שינויים בקו, תנאי הנסיעה ותאונות. כמו כן, ישנה גם תמיכה באפליקציה ללא חיבור לרשת. במצב זה, Moovit שומרת את תכנון המסלול, כולל כל ההכוונות ומידע על הקווים בדרך, מפות ולוחות זמנים.

Moovit הוקמה בסוף 2011 על ידי ניר ארז, רועי ביק וירון עברון. האפליקציה הושקה במהלך 2012 לשוק הישראלי ובתחילת 2013 החלה בפריסה בערים בחו"ל. החברה גייסה עד היום 81.5 מיליון דולר. מטה החברה ממוקם בפארק המדע בנס ציונה ומטה השיווק הגלובלי ממוקם בסן פרנסיסקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully