וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנוך דאום נגד בנצי גופשטיין: "מי יותר מטורלל?"

21.4.2015 / 10:42

חנוך דאום כתב פוסט על המטורללים הדוחים של ארגון להב"ה", בנצי גופשטיין לא נשאר חייב והגיב לו בשרשור, והגולשים חגגו

אילוסטרציה. איציק בירן, דרור עינב
חנוך דאום ובנצי גופשטיין/דרור עינב, איציק בירן

ויכוח רשת בין איש התקשורת הימני חנוך דאום לפעיל הימין הקיצוני בנצי גופשטיין: אתמול פרסם דאום בעמוד הפייסבוק שלו ידיעה מתוך וואלה! חדשות, שדיווחה על כוונתיו של ארגון להב"ה להפגין נגד בחירתה של לוסי אהריש כמדליקת משואה ביום העצמאות. ארגון להב"ה ("למניעת התבוללת בארץ הקודש"), בראשות בנצי גופשטיין, טען כי אהריש אינה נאמנה למדינה.

"כן, גם לימין יש גרבוזים ווקסמנים", כתב דאום בפייסבוק בהתייחס לכתבה, "אלוהים שישמור אותנו מהמטורללים הדוחים של ארגון להבה. בעיני את עיקר הנזק, אגב, הם עושים קודם כל לימין".

בין התגובות הרבות שקיבל דאום, הופיעה בשרשור גם תגובה של גופשטיין עצמו, שכתב לדאום: "רוצה לעשות תחרות מי יותר מטורלל?".

על כך ענה לו דאום: "מה עשתה לך לוסי אהריש, בנצי? במקרה אני מכיר אותה. בחורה מבריקה, אזרחית ישראלית עם סיפור מלא השראה, שאגב, עברה גם פיגוע לא קל בילדותה כשמחבל תקף את הרכב המשפחתי שלה. המחבל ראה בה ישראלית, ואתה ורואה בה מחבלת?"

על כך השיב גופשטיין: "לא אתייחס כאן לכל ברנש שקפץ על ההזדמנות לקבל כותרת. אבל אין קשר בין הבעיתיות עם ההחלטה לתת לה להדליק משואה ללאום שלה. ישנם מדליקי משואה נוספים שאינם יהודים ואין לי בעיה עם ההחלטה הזו. אם כבר יש להאשים בגזענות את ההחלטה לתת לה להדליק משואה אך ורק בגלל שהיא ערבייה. כי חיפשתי סיבה נוספת לתת לה את הכבוד הזה ולא מצאתי". והוסיף עקיצה: "בקצב ההתדרדרות הזה אנו עלולים להגיע למצב בו בשנה הבאה יתנו לחנוך דאום להדליק משואה".

בין חילופי הדברים של השניים נכתבו תגובות גולשים שחלקן מצדדות בגופשטיין וחלקן בדאום. "בנצי אתה מהשפויים הבודדים שנשארו במדינה הזאת תמשיך בעשייה המבורכת", כתב גולש אחד. "חנוך דאום יא טמבל שמסוכסך עם היהדות שלו, התגלו פניך יא עוכר ישראל" כתב גולש נוסף, ואחרים כתבו ואריאציות שונות על "בנצי המלך". לעומתם, היו גולשים שכתבו לגופשטיין "אנשים כמוך רק יוצרים אנטיגוניזם כלפינו, אתה וחבריך ההזויים ממש לא מייצגים את הרעיון הציוני ולא את הציונות הדתית", "כל מה שאתם רוצים זה עוד דם ועוד מלחמות" או סתם "בנצי אתה אפס". חלקם התייחסו לתגובה הראשונה של גופשטיין ("רוצה לעשות תחרות מי יותר מטורלל?") וכתבו שבנצי ניצח בתחרות.

אז מי באמת יותר מטורלל? נשאיר את השאלה הזאת לגולשים.

הפוסט המלא:

כן, גם לימין יש גרבוזים ווקסמנים. אלוהים שישמור אותנו מהמטורללים הדוחים של ארגון להבה. בעיני את עיקר הנזק, אגב, הם עושים קודם כל לימין

Posted by ‎חנוך דאום - Hanoch Daum‎ on Monday, April 20, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully