וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השעונים של גוגל משתדרגים

אילן גלר

22.4.2015 / 9:32

וגם: טוויטר הופכת למסנג'ר ומאפשרת לשלוח הודעות פרטיות לכל משתמש, וטושיבה מפעילה רובוט דמוי אדם שישרת את הלקוחות שלה. חדשות הטק

תכנית ה-Android Wear של גוגל. youtube, צילום מסך
Android Wear/צילום מסך, youtube

בתזמון מאוד לא מקרי (השבוע בו צפויים שעוני ה-Apple Watch הראשונים להגיע ללקוחות שהקדימו להזמינם), מציגה גוגל עדכון משמעותי למערכת ההפעלה Android Wear, המפעילה שעונים חכמים מבית מוטורולה, LG ואסוס. גולת הכותרת היא תמיכה ברשתות Wi-Fi, שתאפשר לשעון להתחבר לטלפון בטווחים שבהם חיבור Bluetooth אינו רלוונטי. תיאורטית, זה אומר שתוכלו לקחת את השעון איתכם למקום שבו ישנה רשת Wi-Fi זמינה, ואת הטלפון להשאיר בבית.

חידושים נוספים הם תמיכה במחוות תנועה לצורך הפעלת התפריטים במקום מסך המגע, והפעלת אפליקציות פשוטה בנגיעה אחת - מענה ישיר לשעון של אפל. לפי דיווחים אמינים למדי, המהלך הגדול הבא של גוגל בתחום יהיה אפליקציה למכשירי האייפון שיאפשר גם להם להתחבר לשעונים מבוססי אנדרואיד, חזון אחרית הימים.

גם טוויטר רוצה מסנג'ר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרשת החברתית טוויטר מאפשרת למשתמשיה כבר זמן רב לשלוח הודעות פרטיות זה לזה, אך עד כה אפשרות זו הייתה מוגבלת לאנשים שעוקבים אחרי הפיד שלכם (המקבילה של טוויטר למושג ה"חברים" של פייסבוק, אם תרצו). מעתה, מציעה לכם טוויטר לפתוח את תיבת ההודעות שלכם גם לאנשים שאינכם מכירים, ובכך להפוך אותה הלכה למעשה לתואם מסנג'ר נוסף.

נכון לעכשיו לא מדובר בברירת המחדל של הרשת, ומשתמשים עדיין חסומים למשלוח הודעות פרטיות מאנשים שאינם עוקבים אחריהם אלא אם בחרו אחרת. עצם העובדה שטוויטר בחרה לכנות שינוי זה כ"שיפור בהגדרות האבטחה" של הרשת גורם לנו לחשוב כי ייתכן שמדיניות זו תשתנה בהמשך כהטבה נוספת לגולשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טושיבה מציגה: רובוט שירות לקוחות

רובוט שירות לקוחות מתוצרת חברת טושיבה. טושיבה,
רובוט שירות לקוחות/טושיבה

ביפן, ארץ האפשרויות המטורללות, רעיונות שעדיין רואים רק בסרטי מדע בדיוני במקומות אחרים הם כבר מוצר מוגמר שעושה את דרכו לחנויות. כזה הוא אייקו צ'יהירה, רובוט שירות לקוחות מתוצרת חברת טושיבה שיקבל את פני המבקרים בחנויות כלבו בטוקיו. הרובוט השירותי יברך את הלקוחות הנכנסים, ויספר להם בחיוך על המחלקות השונות בחנות ומהי הדרך הנוחה והמהירה ביותר להגיע אליהן.


הגרסה הראשונה של צ'יהירה אינה אינטראקטיבית במיוחד ולא תענה לשאלות מפורטות. מצד שני, היא מסוגלת לדבר בשפת הסימנים אם תזהה צורך בכך. ושוב, נחזור על הנקודה העיקרית: לא מדובר במיצג אמנותי מוזר או ניסוי טכנולוגי ייחודי, אלא במוצר מדף שכל חנות יכולה לרכוש ולהתקין (תמורת סכום שאינו בהכרח גבוה מזה של עובד במשרה מלאה). סתם כך. רובוט שירות לקוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully