וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל תכריז על רשת סלולרית משלה

אילן גלר

23.4.2015 / 15:25

וגם: פייסבוק משנה את סדר הפוסטים בפיד, OnePlus One זמין לרכישה ללא הזמנה וטסלה תייצר ערכות אנרגיה ביתיות. חדשות הטק

נקסוס 9. אתר יצרן
נקסוס 9/אתר יצרן

לגוגל כבר יש מערכת הפעלה למכשירי סמארטפון (אנדרואיד), ודגמים מסוימים שאותם היא מפתחת ומוכרת תוך דחיקת שם היצרן לשוליים (סדרת נקסוס). ההכרזה הבאה של החברה, עליה מדווח הוול סטריט ז'ורנל, תעניק לה בעלות מוחלטת על חווית הסלולר של לקוחות בארה"ב - ועשויה לחולל רעידת אדמה של ממש בתחום.

לפי הפרטים שנחשפו, תכריז גוגל על רשת סלולרית. זו תהיה למעשה רשת ווירטואלית הנשענת על תשתיות Sprint ו-T-Mobile בארה"ב, בעלת מודל תמחור ייחודי לשוק האמריקני: תשלום רק על צריכת מידע שבוצעה בפועל, ללא צורך ברכישת חבילה. גם שיחות יועברו דרך האינטרנט ככל שזה יתאפשר, וכך התשלום החודשי צפוי להיות נמוך במיוחד.

פייסבוק מעמיקה את הבועה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרשת החברתית הפופולרית בעולם הכריזה על שינוי באופן סידור הפיד. מעתה, יופיעו פוסטים שהועלו על ידי חברים שלכם בראש העמוד, ופוסטים של חברות מסחריות - ואנשים שאינכם נמצאים בקשר קרוב עמם - ישקעו למטה. בפייסבוק מקווים כי שינוי זה יהפוך את הפיד לרלוונטי ומעניין במיוחד. תופעת ה"בועה" המתעצמת, שתגרום לכם לחשוב שהעולם כולו חושב בדיוק כמוכם, כנראה לא מאוד מטרידה את צוקרברג בשלב זה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

כבר לא צריך הזמנה בשביל OnePlus

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
OnePlus One/מערכת וואלה!, צילום מסך

OnePlus One, הסמארטפון הסיני עטור השבחים שמציע טכנולוגיה עילית במחיר נוח במיוחד (300 דולרים), חוגג יום הולדת שנה ולכבוד המאורע זמין מהיום לרכישה ללא צורך בהזמנה - עד שייצורו ייפסק. ב-OnePlus מודים כי מערכת ההזמנות אומנם עוררה ביקורת, אך אין הם מתכוונים לוותר עליה. גם ממשיך הדרך, ה-OnePlus Two, יוצע לרכישה במהלך החודשים הראשונים רק למי שיצליח להשיג הזמנה עבורו.

טסלה: לא רק מכוניות

היצרנית האמריקנית טסלה, שהתפרסמה עד כה בזכות מכוניות חשמליות ספורטיביות, מתרחבת לתחום חדש ומסקרן: חשמל ביתי. טסלה פיתחה טכנולוגיה פורצת דרך בתחום הסוללות, וכעת היא מתכוונת להשתמש בידע הזה על מנת לייצר ערכות אנרגיה ביתיות יעילות במיוחד. צרכנים בעלי פאנל סולארי, שנאלצו עד היום להשתמש ברשת החשמל בשעות החשכה, יוכלו ליהנות מחשמל נקי בחינם לאורך כל שעות היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully