וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה שתהפוך אתכם לרקדנים מצויירים ב-3D

24.4.2015 / 18:12

האפליקציה הכי חמה ברשת כרגע היא My Idol, שהופכת את הסלפי שלכם לדמות תלת ממדית ששרה, רוקדת ומנגנת. אפילו מיילי סיירוס ניסתה ונהנתה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך האפליקציה. דמויות אווטאר תלת ממדיות ואמינות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם תמיד חלמתם להיות רקדני עמוד או דמות מ"לשבור את הקרח" תלת ממדיים, חלומכם התגשם. הלהיט החדש ברשת הוא אפליקציה סינית ששמה My Idol, אם כי כרגע אין לה גרסה באנגלית ותצטרכו להסתדר עם הסברים בסינית. אבל זה לא מפריע לגולשים מרחבי העולם להתלהב ממנה, ולא קשה להבין למה.

האפליקציה בונה לכם אווטאר תלת ממדי בהתבסס על תמונת הפנים שלכם (או כפי שאומרים כשרוצים למשוך לקוחות - הסלפי שלכם). הדמות המצוירת, בניגוד לאווטארים דו-ממדיים שבונות לכם אפליקציות בידוריות אחרות, נראית משכנעת למדי בתוך העולם המצויר שנבנה לה. אתה יכולים להוסיף לה אביזרים ודברי לבוש, להציב אותה בתמונות סטילס והכי חשוב - ליצור סרטוני וידיאו שלה כשהיא רוקדת או שרה. מבחר הפעולות שאפשר לבצע עם הדמות, והגרפיקה האמינה שלה, הם שהפכו את האפליקציה לכל כך ממכרת ופופולרית בקרב הגולשים.

האפליקציה ניתנת להורדה באפסטור בלבד בינתיים, וכאמור - רק בשפה הסינית. אבל אם הורדתם אותה ואתם לא יודעים סינית, תוכלו למצוא כאן מדריך מלא באנגלית להפעלת האפליקציה.

גם הזמרת מיילי סיירוס התלהבה מהאפליקציה, ויצרה לעצמה אווטאר בדמות עצמה. היא העלתה לאינסטגרם סרטון מתוך האפליקציה שבו הדמות שלה רוקדת על עמוד חשפנות - לא שהיינו צריכים את האפליקציה בשביל לדמיין דבר כזה, אבל מילא. הנה זה קורה:

#trufflebutter @anderssonjj

A video posted by Miley Cyrus (@mileycyrus) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully