וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל נפרדת מהנקסוס 7

אילן גלר

27.4.2015 / 8:37

הטאבלט של גוגל הוסר מהמדפים, הצבא האריקאי ישתמש ב"רובי לייזר" ובעלי אנדרואיד יוכלו לשלוח מידע לטלפון משורת החיפוש בגוגל. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביי ביי. נקסוס 7/מערכת וואלה!, צילום מסך

נקסוס 7, הטאבלט הקומפקטי אותו הציגה גוגל לראשונה ב-2012, הוסר מהחנות המקוונת של החברה ואינו זמין עוד לרכישה דרכה. האפשרות היחידה כעת לטאבלט אנדרואיד נקי מתוספות תוכנה היא הנקסוס 9 מתוצרת HTC - דגם גדול וכבד יותר מה-7, שמחיר הפתיחה שלו בדיוק כפול מזה של הטאבלט ממנו החליטה גוגל להיפרד.

גוגל אומנם לא טרחה להסביר באופן רשמי מדוע הגיע הטאבלט לסוף דרכו, אך לא מדובר בתעלומה. למעשה, הנקסוס 7 הגיע לסוף דרכו דווקא מפני שהשלים את משימתו בהצטיינות. ב-2012 היה השוק צמא למחשבי לוח זולים ושמישים, הגדרה שהאייפד בהחלט לא עמד בה, וגם לא היצרניות הסיניות שחסכו בעלויות מעט יותר מידי. כיום, כמעט לכל היצרניות הגדולות כבר יש דגמים זולים ובכל זאת מצוינים, ובגוגל הגיעו כנראה למסקנה שהגיע הזמן לפנות להן את הבמה.

הצבא האמריקני מפתח רובי לייזר

חייל בשטח. ShutterStock
רובה ללא קרינה/ShutterStock

בפינת "העתיד כבר כאן" הופעת אורח מפתיעה לצבא האמריקני, המפתח תוסף לרובי הסער הסטנדרטיים של חיל הרגלים (M4) שהופך אותם ל… רובי קרינה חשמלית. התוסף כולל סוללה, מחולל אנרגיה מובנה וצמד אנטנות, מהן בוקע פרץ קרינה ממוקד שתפקידו לשבש מעגלים חשמליים ולהוציא אותם מכלל שימוש בחשיפה של כמה שניות.

שימוש אחד מבטיח במיוחד שעליו מדברים מפתחי הטכנולוגיה הוא נטרול מהיר ובטוח יחסית של מטעני צד, שיאפשר לכוח הקרקעי להתקדם במהירות במקום שיאלץ להמתין שעות בשטח להגעתו של צוות לפירוק פצצות. ומה יקרה לאדם שיעמוד מול מפץ הקרינה הזה? שום דבר פרט לאי-נעימות קלה, כנראה. יידרש פרץ אנרגיה חזק הרבה יותר על מנת לגרום נזק לרקמות אנושיות - ולצבא האמריקני כבר יש דרכים אפקטיביות יותר להגיע לתוצאות משביעות רצון בתחום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

שולחים תזכורות דרך גוגל

השבוע מציגה חברת גוגל שירות חדש המהדק עוד יותר את הקשר בין מנוע החיפוש הפופולרי בעולם ומכשירי סמארטפון מבוססי אנדרואיד. כעת ניתן לשלוח תזכורות והוראות ניווט משורת החיפוש במחשב האישי הישר למכשיר הטלפון, בהקלדת פקודה פשוטה: "Send note to your phone", למשלוח הודעה או תזכורת, או "Send Directions" למשלוח הוראות הגעה. בתוך שבריר שנייה, תעשה ההודעה את דרכה מהענן של גוגל למכשיר הסמארטפון האישי שלכם, ותופיע למעלה בווילון ההתראות.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully