וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת LG השיקה את G4

אילן גלר

18.3.2015 / 17:42

כיסוי עור איכותי, מצלמה עם חיישן גדול יותר ומעבד חסכוני בחשמל: LG הציגה את מכשיר הדגל החדש שלה

לאחר שנעדר מתערוכת המובייל בברצלונה השנה, וצבר ציפיות גבוהות לקראת ההכרזה שלו, הושק סוף סוף מכשיר הדגל של LG - ה-G4. השמועות דיברו על שילוב אלמנטים מה-G FLEX 2 ועל ציפוי עור הממסגר את הלחצנים האחוריים. היום, באירוע של LG בניו יורק, ה-G4 נחשף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דגמי ה-G4 החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

"איך ניצור מכשיר שיהיה פשוט ונוח למשתמשים מתחילים, אך גם יציע משהו חדש למומחים?" שאל מנכ"ל חטיבת המובייל של LG בנאומו. תשובתו, בדמות מכשיר ה-G4 החדש, משלבת בין יישור קו עם המתחרה הישירה, סמסונג, בבחירת חומרים איכותיים והרכבה ידנית מדויקת, ובין מצלמה פורצת דרך הכוללת תכונות שעד היום לא ראינו עדיין בסמארטפונים - בוודאי לא דקים וקלים כל כך.

נתחיל בפרטים הטכניים. אלו כוללים מסך בגודל 5.5 אינצ', זהה במימדיו לזה של ה-G3, אך בעל איכות תצוגה משופרת באופן דרמטי. ב-LG מכנים את הסטנדרט החדש "Quad HD Quantom Dot", מונח שנשאל מטלוויזיות העילית של החברה. זהו מסך בהיר וקונטרסטי יותר, בעל רזולוציה זהה לזו של הגלקסי S 6 המתחרה (וגבוהה משמעותית מזו של האייפון 6).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונות מתוך ההכרזה על ה-LG G4/מערכת וואלה!, צילום מסך

בניגוד לגקלסי S6, הסוללה של ה-G4 ניתנת לשליפה ואמורה לפעול יום שלם ללא צורך בטעינה חוזרת. חיישן המצלמה גדול ב-40 אחוזים משל הדגם הקודם, כולל מייצב אופטי מובנה ומצב צילום בעל הגדרות ידניות (Manual) לאלו שאוהבים להתעמק במצב העדשה והצמצם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך ההכרזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המצלמה מצוידת בחיישן 16 מגה-פיקסל, גדול ב-40 אחוז מזה שהותקן ב-G3. מערכת ייצוב אופטית ומיקוד באמצעות לייזר אמורים להפוך את הצילום למהיר במיוחד, ואיכותי גם בתנאי תאורה לא אידאליים. מצב צילום ידני (Manual) יאפשר לחובבי הז'אנר להתערב באופן ישיר בהגדרות הצמצם והעדשה, כמו גם לקבוע את ספקטרום הצבעים המדויק מבלי להשתמש בטריקים "זולים" כמו הפילטרים של אינסטגרם. את התוצר הסופי ניתן אפילו לשמור בפורמט RAW ללא כל דחיסה. מצלמת הסלפי הקדמית מצוידת בלא פחות מ-8 מגה-פיקסלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחום הביצועים, מפתיעה LG ובוחרת במעבד ה-Snapdragon 808. זהו לא המעבד החזק ביותר של היצרנית קוואלקום, ורוב המתחרים, ביניהם הגלקסי S6 וה-HTC One M9, מכילים מעבד שמונה ליבות שהוא חזק יותר על הנייר. ב-LG מתעקשים כי ביצועי המכשיר יהיו בכל זאת מצוינים, וכי הבחירה במעבד חסכוני יותר בחשמל תאפשר למכשיר לשרוד יום שלם ללא צורך בטעינה נוספת. הסוללה, אגב, ניתנת לשליפה והחלפה, ולמכשיר חריץ להרחבת הזיכרון באמצעות כרטיסי microSD.

באשר לתוכנה, ה-G4 נשען על אנדרואיד בגרסתה האחרונה, ועליה הלבישה LG ממשק מעודכן עם ווידג'ט שיגלה לכם אילו תוכנות צורכות משאבי מערכת ברקע, ואפליקציית גלריה משופרת שמזכירה לא מעט את זו של אפל בפריסת כל אלבומי התמונות שלכם על המסך בו-זמנית ואפשרות לזום מהיר ביניהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחום העיצוב והחומרים, זה שבו רשמה סמסונג את הקפיצה העיקרית בדור הנוכחי, מתהדרת LG בכיסויים ניתנים להחלפה העשויי עור אמיתי. עם זאת, נדמה שבחברה הקוריאנית היו שלמים למדי עם עיצוב ה-G3, ולא בחרו בשינויים דרמטיים.

בשורה התחתונה, נראה ש-LG מסמנת וי על כל תכונה הנדרשת כיום ממכשיר דגל ובהחלט לא מפגרת מאחור טכנולוגית, אך ההתלבטות בין ה-G4 ומתחריו הישירים עדיין לא תהיה קלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • lg
  • G4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully