וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחות וידיאו בפייסבוק

אילן גלר

29.4.2015 / 9:07

פייסבוק משדרגת את המסנג'ר שלה עם שיחות וידיאו, אינסטגרם משיקה פילטרים חדשים והשעון החכם של LG מגיע לחנויות. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הסרטון המציג את שיחות הווידיאו בפייסבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

פייסבוק הגיעה באיחור קל לזירת אפליקציות המסרים המיידיים, אך משלימה את הפער בקצב מרשים. אחרי שכבר ציידה את המסנג'ר במבחר עצום של סמלי אימוג'י מקוריים, קבוצות דיון ואפשרות לשיחה קולית דרך הרשת, הגיע תורן של שיחות הוידאו - אולי התכונה החשובה האחרונה שעדיין אפשר היה למצוא בכמה מהמוצרים המתחרים, ולא בזה של פייסבוק.

כדי להתחיל בשיחת וידאו, כל שעל המשתמש לעשות הוא להקיש על סמל מצלמת הקולנוע שיופיע בצידו הימני העליון של המסך. השיחה תעשה על גבי רשת Wi-Fi או LTE (דור 4), ללא כל חיוב נוסף כמובן. הן אפליקציית ה-iOS והן אפליקציית האנדרואיד של מסנג'ר תומכות בשיחות וידאו, וניתן לשוחח בין הפלטפורמות ללא כל קושי. אכזבה קלה אחת: פריסת השירות מתבצעת לפי מיקום גיאוגרפי, וייתכן שיעברו עוד מספר שבועות עד שכל המשתמשים בישראל יזכו ליהנות ממנו.

פילטרים חדשים באינסטגרם

מבחר הפילטרים הקיים של אפליקציית אינסטגרם כבר התחיל לשעמם אתכם? תשמחו לדעת שהגרסה החדשה של האפליקציה כוללת שלושה פילטרים חדשים. הם מיועדים בעיקר לצילומי חוץ: "לארק" ידגיש את צבעי הירוק והכחול על חשבון האדום, "רייס" יעניק לתמונות מראה וינטאג' מגורען, בעוד "ג'ונו" ידגיש צבעים עדינים בתמונה ויגרום לתצלומי אנשים לבלוט, כך לפי הסברי המפתחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלושת הפילטרים, מתוך הבלוג של אינסטגרם/מערכת וואלה!, צילום מסך

ה-Urbane של LG מגיע לחנויות

ל-LG כבר יש כמה שעוני אנדרואיד בשוק, אך ה-Urbane החדש הוא כנראה הראשון בהם שמנסה לשדר תחושה של יוקרתיות ואיכות. הוא נחשף בתחילת החודש שעבר בתערוכת ברצלונה, ועתה זמין לרכישה ישירות מגוגל תמורת 350 דולר - כמחירו של דגם שעון אפל הזול ביותר. תמורת המחיר הזה תקבלו מסך עגול ומרשים, מארז מתכת איכותי, ורצועת העשויה עור אמיתי.

שעון חכם, LG. אתר יצרן
השעון של LG, מתוך האתר/אתר יצרן

שירות התשלומים של אפל עובד עם כולם

אפל פיי, שירות התשלומים באמצעות הסלולר של חברת אפל שהושק בארה"ב בסוף השנה שעברה, סבל בתחילת הדרך מתמיכה מוגבלת בלבד בכרטיסי אשראי ובנקים מסוימים. תוך זמן שיא, הצליחה אפל לשכנע את כל חברות האשראי המרכזיות של ארה"ב להצטרף לשירות. דיסקברי הייתה האחרונה שהיססה, אך כעת הודיעה שגם היא בפנים. לקוחותיה יהנו מכל ההטבות שהוצעו להם עד כה, כולל מועדונים והנחות שונות, אך יוכלו להשאיר את כרטיס הפלסטיק בבית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully