וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוט הסלפי שיגרום לכם להיראות כאילו יש לכם חברים

30.4.2015 / 8:23

הסלפי-ארם הוא מוט סלפי בצורת זרוע אנושית. כשתצלמו איתו סלפי לבד, זה ייראה כאילו אתם מחזיקים ידיים עם מישהו. יוצריו מכנים אותו "פיתרון סרקסטי לבעיה בסיסית"

צילום סלפי זה אמנם הספורט הכי פופולרי של השנתיים האחרונות, אבל איכשהו כשאנחנו מצלמים אותנו לבדנו הוא משדר תחושת בדידות קלה. כאילו גם לא מצאנו מישהו שיצטלם איתנו וגם לא מצאנו מישהו שיצלם אותנו. ובכן, לא עוד. הכירו את הידיד החדש שלכם - ה-Selfie arm.

Selfie Arm – מוט סלפי בצורת זרוע. justincrowestudio.com, אתר רשמי
מתוך האתר של ג'סטין קרואו, justincrowestudio.com/אתר רשמי, justincrowestudio.com

מדובר במוט סלפי לכל דבר, שמחזיק למענכם את הטלפון הנייד בזמן הצילום, אלא שהוא מעוצב כמו זרוע אנושית. הרעיון הוא שבתמונה הסופית, במקום שיראו את היד שלכם אוחזת בסמארטפון או את קצהו של המוט - תופיע יד אנושית. במילים אחרות, תיראו כאילו אתם מחזיקים ידיים עם מישהו, והוא זה שמצלם אתכם.

את העיצוב הגו האמנים אריק סני וג'סטין קרואו, שלא מעט מהאמנות שלהם עוסקת בתרבות הטכנולוגית (צפו כאן בעוד עבודות מוזרות של קרואו). באתר הם מכנים את הסלפי-ארם "פיתרון סרקסטי לבעיה הבסיסית - איש לא רוצה להיראות בודד בתמונות של עצמו". הם רואים במוצר הזה את התגלמות הניסיון שלנו ליצור קשר אנושי בעידן הטכנולוגי.

Selfie Arm – מוט סלפי בצורת זרוע. justincrowestudio.com, אתר רשמי
Selfie Arm – מוט סלפי בצורת זרוע/אתר רשמי, justincrowestudio.com

הסלפי-ארם עשוי פיברגלאס והאמנים מעידים עליו שהוא קל לנשיאה, אם כי לא ברור איך בדיוק אמורים לשאת אותו. נראה שזה לא מש משנה: בינתיים מדובר באבטיפוס שהוא יותר אלגורי מאשר פרקטי, ולא ברור אם הוא ישווק גם להמונים (אם כי לא מן הנמנע שיקומו לו חיקויים פרקטיים בשוק). אבל גם אם הוא אכן יימכר, לא בטוח שזה הפיתרון הנכון עבורכם. בגרסה הנוכחית שלו, הסלפי-ארם לא נראה עד כדי כך אמין, ורוב הסיכויים שבמקום להסתיר את העובדה שאתם בודדים - הוא רק יגרום לכם להיראות מעוררי רחמים אפילו יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • סלפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully