וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את הדפדפן החדש של מיקרוסופט

אילן גלר

1.5.2015 / 10:37

מיקרוסופט הציגה את ווינדוס 10 ואת הדפדפן שיחליף את אקספלורר, ותקלה התגלתה בייצור שעוני אפל. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משמאל: לוגו אקספלורר. מימין: לוגו אדג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיקרוסופט ניצלה את הבמה בכנס המפתחים שלה Build 2015 על מנת להציג עוד כמה מחידושי חלונות 10, מערכת ההפעלה שצפויה לצאת לשוק בעוד מספר חודשים. ההכרזה המפתיעה ביותר היא כנראה כלים שיאפשרו למפתחים להמיר בקלות יחסית אפליקציות שנכתבו עבור מכשירי אנדרואיד ואייפון לחלונות. אם אכן ירשם שיתוף פעולה בתחום זה, ייתכן שה-Windows Store הצחיחה תתחיל סוף סוף להתמלא באפליקציות מעניינות.

עוד ראינו את Edge, דפדפן אינטרנט מהיר ומודרני שיחליף את אקספלורר השנוא ויהיה ברירת המחדל בחלונות 10. קורטנה, התחליף של מיקרוסופט לסירי, תגיע אף היא מותקנת ומראש, ותענה לשאלות והוראות קוליות - לפחות בהדגמה, זה עבד מצוין. צרפו לכך תפריט התחיל "אמיתי" שישוב ויופיע על המסך במקום המלבנים הצבעוניים והמוזרים של חלונות 8, ותקבלו להיט פוטנציאלי שמשתמשים רבים ישמחו לשדרג אליו.

תקלות בייצור השעון של אפל

אפל וואץ' וואטש APPLE WATCH. עידו שחם
השעון של אפל/עידו שחם

השעון של אפל אמנם הושק באופן רשמי בשבוע שעבר, אך גם אם תבקרו באחד המדינות בהן הוא אמור להימכר לא סביר שתמצאו אותו בחנויות. מדוע המלאי מוגבל כל כך? בוול סטריט ג'ורנל מדווחים כי תקלה בייצור רכיב הרטט הייחודי של השעון הרסה את התכניות של אפל. יחידות רבות שלו כשלו במבחני האמינות של החברה, ועל כן נאלצה אפל להאט את קצב הייצור למיליונים ספורים - הרבה פחות מהדרישה.

למען הסר ספק, מודגש בדיווח כי הרכיבים התקולים לא הגיעו לחנויות ולא נמכרו. אפל זיהתה את הבעיה מבעוד מועד, ומחפשת אחר שותפי ייצור אמינים יותר. בינתיים, הערכות החברה הן שתצליח להדביק את קצב הביקוש בחודש יוני הקרוב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

גוגל תציל אתכם מעצלנותכם

לוגו גוגל. AP
לוגו גוגל/AP

אחת מתקלות האבטחה החמורות ביותר ברשת היא זו שנגרמת על ידי המשתמשים עצמם: שימוש באותה הסיסמא שוב ושוב לכל אתר ושירות. כך, אם אחד מהם נפרץ - כולם נפרצים. תוסף חדש לכרום אותו מציעה להורדה גוגל עצמה ינסה להציל אתכם מעצלנותכם, ויתריע בפניכם אם תנסו להשתמש באותה הסיסמא לשירותי גוגל ולאתר אחר. מההתרעה הזו תוכלו להתעלם לחלוטין, או לעשות את הדבר הנכון ולהחליף סיסמא מיד.

יוטיוב תתחרה בנטפליקס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביוטיוב מקנאים מעט בנטפליקס, שירות הוידאו המצליח שגובה דמי מנוי בעבור שידורים באינטרנט. גם הם רוצים סדרות בלעדיות, אך הכיוון הוא לא בדיוק "בית הקלפים". במקום דרמות איכותיות למבוגרים, מתכוונים ביוטיוב להציע חוזים בלעדיים לכמה מהיוצרים הצעירים האהובים והפופולריים ביותר ברשת. בחודשים הקרובים נזכה לראות תכנית מתיחות של ערוץ Prank Vs. Prank, סיטקומים של Smosh ושל The Fine Brothers, ואפילו סרטים באורך מלא בכיכובו של בריאן רובינס, הידוע יותר בכינויו "Fred". לא ברור כמה גוגל הסכימו לשלם לכל היוצרים הללו על מנת שישארו נאמנים ליוטיוב, אך כנראה שמדובר בסכומים שלא היו מביישים אף טאלנט טלוויזיוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully