וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

iPet: הגאדג'ט שיאפשר לכם לשחק עם החתול מהמשרד

אילן גלר

5.5.2015 / 10:19

במקום להשחית את זמנכם ברשתות חברתיות בזמן העבודה, למה שלא תתחברו למשחק המקוון בסלון שלכם ותשעשעו קצת את החתול המנומנם שהשארתם על הספה?

iPet1, iPet2, iPet3. האתר הרשמי,
iPet1, iPet2, iPet3/האתר הרשמי

אתם יושבים במשרד ומשתעממים - והחתול שלכם יושב ומשתעמם בבית. למה שלא תנצלו את הזמן הזה למשחק משותף? בזכות iPet, גאדג'ט חדש הנעזר באתר קיקסטרטר בימים אלו כדי לגייס מימון מהגולשים תוכלו להפוך כל דקה פנויה לזמן איכות עם חיית המחמד שלכם, גם אם אינכם נמצאים יחד.

iPet הוא למעשה צעצוע לחתולים, המכיל אלמנטים שונים שמגרים את סקרנותם. הוא מופעל מרחוק באמצעות אפליקציה או אתר אינטרנט, וכולל גם מצלמה דרכה תוכלו להביט בחתול, ורמקול בכדי לתקשר עמו. באופן עקרוני, כל אדם שעמו תחלקו את פרטי החשבון שלכם ב-iPet יוכל להפעיל את הצעצוע, כך שתוכלו להאציל סמכויות ולגייס גם חברים וקולגות למשימת בידור החיה המשופמת.

עד כה גויסו קצת מעל 18,000 דולרים בדרך ליעד שעומד על סכום של 150,000 דולרים. מחירו של הגאדג'ט במסגרת הקמפיין עומד על 189 דולרים, לעומת 229 דולרים שיעלה כשיגיע לחנויות. שימו לב כי לצד רכישת הצעצוע עצמו, נדרש גם תשלום דמי מנוי חודשיים של כשלושה דולרים, למימון שירותי הרשת הנדרשים לשידור וידאו חי והפעלת הצעצוע.

iPet1, iPet2, iPet3. האתר הרשמי,
iPet1, iPet2, iPet3/האתר הרשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully