וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רץ ברשת: בלקמן - גיבור העל האתיופי הראשון. צפו

5.5.2015 / 13:41

מה היה קורה אילו גיבור על ישראלי ממוצא אתיופי היה עוצר שוד בנק? באווירה החברתית של היום, כנראה שהמערכון הסאטירי המושחז הזה לא רחוק מהמציאות. "אחרי ההפגנה היה לנו ברור שאנחנו חייבים להגיד על זה משהו", אומרים היוצרים

בלקמן. פייסבוק, צילום מסך
בלקמן/צילום מסך, פייסבוק

מחאת הקהילה האתיופית עברה לא מעט טלטלות בימים האחרונים ואחרי הפוסטים הזועמים והממים הנבוכים, הגיע זמנה של הסאטירה. "בלקמן - גיבור העל האתיופי הראשון" שסוחף היום את פייסבוק בסערה הוא פרי מוחם של גיורא זינגר ויוסי גבני והוא מציג בקומיות מושחזת מה היה קורה אם גיבור על שחום עור היה מונע משודדים להימלט מבנק.

המסר חד וברור, ומועבר בצורה משעשעת בסרטון הקצר (1:29 דקות). "אנחנו רוצים ליצור תוכן איכותי לרשת, ולהביע בעזרתו מסר ודעה", אומר זינגר. "אחרי ההפגנה היה לנו ברור שאנחנו חייבים להגיד על זה משהו, ורצינו לתמוך בקהילה האתיופית ולהראות שהמשטרה קלה איתם עם ההדק גם כשהם מצילים את המצב. אנחנו חושבים שהסרטון הזה, מעבר להיותו מצחיק, הוא בעל מסר ולכן אנחנו גאים בו במיוחד".

זה ציפור? לא! זה מטוס? לא, זה בלאקמן!זאת הסיבה שבגללה אין גיבורי על אתיופים.

Posted by ‎בערך‎ on Tuesday, May 5, 2015

"בערך" היא קבוצת מערכונים שהוקמה לפני שלושה חודשים על ידי הסטנדאפיסטים גיורא זינגר, יוסי גבני ועומר בורשטיין. כן, אותם החבר'ה שעשו את הפארודיה על דאעש (1.5 מיליון צפיות בגרסאות השונות ביוטיוב).

את השוטר בסרטון משחק גיא הוכמן (נייס גיא) שכבר סחף את פייסבוק עם הסרטון שלו מההפגנה ביום ראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully