וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: שני צעירים שוכבים מתחת לרכבת ישראל. צפו

6.5.2015 / 9:38

לרוב הסרטונים הללו מגיעים אלינו ממדינות אחרות בעולם, אבל הפעם נראה שהטרנד המסוכן נחת גם בארץ. רכבת ישראל: "מפצירים באזרחים לנהוג באחריות"

עמוד הפייסבוק "סרטונים מעניינים"

בסרטון מטריד שפורסם הלילה בעמוד של "סרטונים מעניינים" נראים שני צעירים חובשי קפוצ'ונים ממהרים לפסים באחת מתחנות רכבת ישראל, נשכבים על המסילה ונותנים לרכבת לדהור מעליהם.

לאחר שניות בודדות של חוסר וודאות, השניים מתרוממים בריאים ושלמים ופוצחים בריקוד מטופש ומלא אדרנלין, רגע לפני שהם נמלטים מהמקום.

שני צעירים שוכבים מתחת לרכבת ישראל. פייסבוק, צילום מסך
לא לבעלי לב חלש./צילום מסך, פייסבוק

התופעה הזו, של שכיבה על פסי רכבת וסיכון חיים, מוכרת בעולם אך בארץ נדמה לעתים שהחיים מספיק מסובכים ומסוכנים גם מבלי שהנוער יוסיף לעצמו גורמי סיכון.

ואם אתם סקרנים לראות איך זה נראה מנקודת המבט שלהם, לפני כשלוש שנים תיעד צעיר אמריקני את חברו נשכב על המסילה ונותן לרכבת לדהור מעליו, כשהוא מישיר מבט למצלמה. אל תנסו את זה בבית.

מרכבת ישראל נמסר בתגובה לסרטון כי "רכבת ישראל מפצירה באזרחים לנהוג באחריות ובתשומת לב רבה, ולשמור מרחק מתוואי מסילת הברזל. כל אדם העולה על פסי הרכבת במקום שאינו מוסדר, מסכן את חייו וצפוי על פי רוב לאסון טראגי שיסתיים במוות. יש לנהוג לפי הכללים, השילוט ותמרורי האזהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully