וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט שיהפוך את הסמארטפון שלכם לרחפן

7.5.2015 / 1:43

בין שלל התוספים שפותחו לטלפונים חכמים בשנים האחרונות, זה כנראה אחד המדליקים שבהם. תמורת 249 דולרים תוכלו להבטיח שגם לכם יהיה סמארטפון שמסוגל לעקוב אחריכם מהאוויר

PhoneDrone. PhoneDrone, אתר רשמי
מדליק./אתר רשמי, PhoneDrone

אם אינכם חוששים לאבד את הנייד לכל משב רוח אקראי, המיזם הזה שכבר גייס כמעט 65,000 דולרים, באתר מימון ההמונים "קיקסטרטר", הוא אחד הדברים הכי מדליקים שתוכלו לפנק איתם את הנייד שלכם.

המטרה של יזם ה-PhoneDrone פשוטה מאוד – הוא רוצה להפוך סמארטפונים לרחפנים (Drones) וכדי לעשות את זה הוא צריך לגייס רבע מיליון דולר בחודש הקרוב. לפי ההיענות וההתלהבות בעמוד הפרויקט בקיקסטרטר, שהושק לפני כשבוע, נראה שלא תהיה לו בעיה.

בשנים האחרונות נוספו לסמארטפונים אינספור פיצ'רים ותוספים אבל אין ספק שזה אחד המשוכללים והמגניבים. בעמוד הפרויקט מפרטים היזמים את השימושים האפשריים של ההתקן: מלעקוב אחריכם בזמן הריצה ולהיפטר ממקל הסלפי המעיק, ועד צילום נכסים לסוכני נדל"ן וסנכרון עם שירותי שידור חי בזמן אמת באירועים והפגנות.

סמארטפונים כבר מכילים רכיבים רבים שאפשר למצוא גם ברחפנים: מחשב חזק המסוגל לתקשר עם העולם החיצון באמצעות בלוטות' והאינטרנט, מצלמה וחיישנים נוספים המזהים תנועה - והכול ארוז יחד עם סוללה חזקה.

PhoneDrone. PhoneDrone, אתר רשמי
קל לשימוש./אתר רשמי, PhoneDrone

איך זה עובד?

השלד החיצוני, עם הלהבים המתקפלים, מתקשר עם אפליקציה ייעודית של החברה, המותקנת על טלפון אחר, בעזרתה ניתן לשלוט ברחפן ואף לתכנן מסלול טיסה וצילום קבוע מראש, אם אין לכם שני מכשירים. ניתן לצפות בצילום מהרחפן בשידור חי והוא מותאם למגוון דגמים של אייפון ומכשירי אנדרואיד.

מי שתורם 99 דולרים לפרויקט מקבל הנחיות להדפסת השלד החיצוני במדפסת תלת-ממדית, תרומה של 199 דולרים זיכתה את מאה התורמים הראשונים ברחפן ובאפליקציה, וניתן עדיין לתרום למיזם 249 דולרים כדי להבטיח שתקבלו את המוצר לפני שהוא ייצא לשוק בנובמבר השנה, אם גיוס הכסף יתנהל כמו שצריך.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
PhoneDrone. PhoneDrone, אתר רשמי
אלגנטי./אתר רשמי, PhoneDrone
PhoneDrone. PhoneDrone, אתר רשמי
קומפקטי./אתר רשמי, PhoneDrone
PhoneDrone. PhoneDrone, אתר רשמי
צילום בזמן אמת./אתר רשמי, PhoneDrone

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully