וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע: הפתרון של קונאן או'בראיין לבאג בשעוני אפל. צפו

אילן גלר

7.5.2015 / 14:49

אחרי שהיפסטרים מקועקעים רבים בעולם התאכזבו לשמוע שאפל ווטצ' לא ממש מיועד להם בשל באג במכשירים, מנחה הלייט-נייט האמריקני צילם מערכון סאטירי עם פיתרון משעשע עבורם. אל תצפו לראות את המוצר הזה בחנויות בקרוב

ידי אפל. יוטיוב, צילום מסך
מתי יגיע שאר הגוף?/צילום מסך, יוטיוב

כפי שדיווחנו בשבוע שעבר, אחת התקלות המשמעותיות והמרגיזות יותר שנתגלו בשעונים החכמים של אפל היא חוסר יכולתו לתפקד כשהוא מונח מעל קעקועים כהים. הקעקועים גורמים למערך החיישנים המתוחכם, שאמור למדוד את קצב הלב ופעילות הדם בגוף, לצאת משימוש ובינתיים אין לאפל תיקון של ממש לבאג המאכזב.

אולם לקונאן או'בראיין - הקומיקאי ומנחה הלייט-נייט האמריקני הפופולרי - יש פתרון! קבלו את ה-Watch Hand, זרוע נקייה מקעקועים אותה תוכלו לרכוש תמורת 499 דולרים בלבד. הצמידו את השעון היקר שלכם לזרוע הפלסטיק, ותוכלו להסתובב כך עם הגאדג'ט הנחשק ללא כל תקלות. אפילו נתוניכם הביומטריים אמורים לעבור דרך ה-Watch Hand לשעון. כמובן שלא מדובר במוצר אמיתי אלא בסאטירה על מוצרי אפל, שזוכים להתלהבות בכל העולם - מטופשים ככל שיהיו.

במערכון ששידר קונאן בתכניתו הוא מציג בהומור הרבה שימושים נוספים לזרוע האלטרנטיבית, שכמובן לא תגיע למדפי החנויות לעולם. הפתרון למשבר הקעקועים יגיע כנראה עם גרסתו השנייה של האפל וואצ', שתצויד בחיישנים משוכללים ומדויקים יותר, אך לא צפויה להגיע לחנויות לפני אמצע השנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully