וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה ברשת: אמיר חצרוני עוזב את הארץ ונכנס באתיופים בדרך החוצה

7.5.2015 / 15:45

האיש, התלתלים והשערוריות העלה אתמול פוסט בפייסבוק המזמין את הגולשים לטקס הפרידה ממנו, שיתקיים בראשון בנתב"ג, ולא פספס את ההזדמנות להוסיף עקיצה גזענית במיוחד לעבר בני העדה האתיופית: "חשוב לי ללמד את העדה הנפלאה הזו איך אוכלים בסכין ומזלג"

אמיר חצרוני. ראובן קסטרו
"קשה ליהנות במקום שבו כמעט כל משפחה משריצה לפחות שלושה זאטוטים ". מקסים/ראובן קסטרו

פרופ' אמיר חצרוני, האיש שדואג להבעיר את הרשת עם התבטאויות גזעניות ואנטי-ציוניות לפחות כמה פעמים בשבוע הודיע אמש רשמית בחשבון הפייסבוק שלו על תאריך עזיבתו את הארץ.

"בשעה טובה מדינת ישראל ואני מגיעים לסיום דרכנו המשותפת", הוא כותב. "קשה ליהנות במקום שבו כמעט כל משפחה משריצה לפחות שלושה זאטוטים שזוללים קבב שמנוני, משתכרים מוודקה זולה ופולטים CO2 בכמויות מסחריות ... לבסוף - אשמח אם תצטרפו אלי מחר לארוחת ערב במסעדה אתיופית איכותית. חשוב לי - לפני שאני עוזב - ללמד את העדה הנפלאה הזו איך אוכלים בסכין ומזלג".

עד כה זכה הפוסט הגזעני ל-164 שיתופים וקצת יותר מ-650 לייקים – יותר מהכמות הממוצעת לפוסט גזעני שלו. אבל כמו ברוב הפוסטים של חצרוני, עיקר הבאזז מתרחש בתגובות, שמספרן הגיע כבר ל-1,150 (שזה כבר הרבה מעבר לממוצע).

כצפוי, עיקר התגובות הביעו שמחה על ההכרזה שהוא עוזב וחלק אף מיהרו להבהיר לשאר הגולשים שלא צריך להתרגש מהפרובוקציה. גולשים רבים ניצלו את ההזדמנות להביע את דעתם האישית עליו, תוך שימוש בקללות עסיסיות.

טקס הפרידה ממנו, אגב, ייערך בטרמינל הטיסות היוצאות של נתב"ג ביום ראשון הקרוב בשעה 2:00 לפנות בוקר.

בשעה טובה מדינת ישראל ואני מגיעים לסיום דרכנו המשותפת.אי אפשר לומר שנהנינו. קשה ליהנות במקום שבו כמעט כל משפחה משריצה ל...

Posted by Amir Hetsroni on Wednesday, May 6, 2015
תגובות לפוסט של אמיר חצרוני. פייסבוק, צילום מסך
תגובות לפוסט של אמיר חצרוני/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully