וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בארה"ב: פארק מציאות מדומה - וזה נראה מדהים. צפו

אילן גלר

7.5.2015 / 17:19

זוכרים את משחקי הלייזר הקבוצתיים הישנים שהיו מגיעים עם חליפת חיישנים ואקדח? אז האטרקציה הזו שתיפתח ביוטה בשנה הבאה לוקחת את החוויה הזו כמה אלפי שנות אור קדימה - לפחות לפי הסרטון והבטחות היזמים של הפארק

The Void. יוטיוב, צילום מסך
The Void/צילום מסך, יוטיוב

אי-שם ביוטה הולכת ונבנית לה אטרקציה יוצאת דופן, שעשויה להיות הסנונית הראשונה במה שיהפוך לסטנדרט החדש בבידור אלקטרוני: פארק מציאות מדומה. המבקרים ב-The Void יקבלו עם כניסתם לאתר קסדת מציאות מדומה, המבוססת על טכנולוגיה בלעדית שפותחה על ידי יזמי הפרויקט. לטענת היזמים, הקסדה הזו מסוגלת להפיק מראות איכותיים ומרשימים הרבה יותר מאלו של ערכות מציאות מדומה ביתיות.

לאחר הרכבת הקסדה, בוחר כל אורח בהרפתקה שמעניינת אותו - לחימה בחייזרים על כוכב זר, קרבות קוסמים ודרקונים, או אולי דווקא סיור רגוע בגנים קסומים. התנועה ברחבי העולמות הווירטואליים הללו לא נעשית באמצעות ג'ויסטיק או כל אמצעי שליטה חיצוני אחר, אלא בהליכה ממש בתוך מרחבים שעוצבו ותוכננו כך שיהיו מקבילים לשלבי המשחקים.

בזכות הקסדה המשוכללת, והעובדה שהשחקן אכן נע במרחב ולא נוצרת חוסר התאמה בין קלט העיניים ושאר תחושות הגוף, טוענים מקימי הפארק כי הצליחו למנוע לחלוטין את תחושות העייפות ואף כאב הראש המתלוות לעתים לשימוש באטרקציות מציאות מדומה. חזונם המלא כולל פתיחה של עשרות מרכזי בידור שכאלו בכל רחבי העולם, אבל אנחנו מעדיפים לראות קודם אם המרכז הראשון אכן יעמוד בהבטחות כשיפתחו שעריו בתחילת השנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully