וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהרת הזמן: ההמשך הרשמי לסנייק ייצא בשבוע הבא

אילן גלר

7.5.2015 / 17:22

מי שזכה עוד ליהנות מהטלפונים הניידים של שנות התשעים ודאי זוכר בערגה את הניסיונות לשבור שיאים בסנייק. ומי שלא זוכר מוזמן החל משבוע הבא להתמכר לאבא של כל משחקי המובייל

סנייק החדש. יוטיוב, צילום מסך
למה הקיר הורג את הנחש?/צילום מסך, יוטיוב

בשנים שבהן חברת נוקיה הפינית עדיין שלטה בתעשיית הסלולר, הפך משחק ה"סנייק", שהותקן על מכשיריה כברירת מחדל, ללהיט הגיימינג התורן. בהעדר אלטרנטיבות מוצלחות, שרפנו כולנו שעות על הנחש שהתקדם לו באיטיות על המסך, בדרכו לעוד פרי מפוקסל ומזין או מפגש מצער עם הקיר שהביא משום מה למותו.

מאז יצאו אין ספור חיקויים אך כעת סוף-סוף מגיע משחק ההמשך הרשמי. הוא פותח על ידי מהנדס לשעבר בנוקיה, שהיה האחראי ליצירת המשחק המקורי, וינסה לשלב בין תחושת הנוסטלגיה הצפויה בקרב אלו שעוד זוכרים את הניידים הכבדים של החברה, לחידושים שיגרמו לכם לשחק בו ליותר מכמה דקות.

לדוגמה, תוכלו להשתמש בכוח-על מיוחד שיחזיר את הזמן לאחור, ויציל את הנחש שלכם מהתאבדות, וליהנות מעשרה שלבים בעיצובים שונים, בהם גם שלב שנראה ממש כמו מסך הנוקיה הישן.

חידוש נוסף הוא טבלת שיאים בין-לאומית, דרכה תוכלו להשוות את ההישגים שלכם עם שחקנים אחרים. תכונות מסוימות יוענקו לכם לכמות מוגבלת של פעמים, ולאחר מכן תתבקשו להמתין כמה שעות או לשלם בכדי להשתמש בהן שוב - כמקובל בקטגוריית המשחקים ה"חינמיים".

את Snake החדש תוכלו להוריד דרך חנות האפליקציות החל מה-14 במאי. הוא ייצא למכשירי אנדרואיד, אייפון ו-Windows Phone.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully