וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד הזה מרוויח יותר ממיליון דולר בשנה מבדיקת צעצועים ביוטיוב

7.5.2015 / 18:07

לאוון בן התשע יש כמעט 1.4 מיליון עוקבים ביוטיוב, אבל למרות הכסף הרב שהם מכניסים לו ולמשפחתו, הוא בכלל מצלם את הביקורות המשעשעות שלו בתור תחביב. או ככה לפחות זה התחיל לפני שהמיליונים והצעצועים השווים התחילו לזרום אליו

איוון טיוב. יוטיוב, צילום מסך
התחביב שסידר אותי./צילום מסך, יוטיוב

אוון האמריקני בן התשע הוא כוכב ערוץ היוטיוב EvanTubeHD וכנראה אחד המיליונרים הצעירים בעולם. הוא מרוויח בסביבות 1.3 מיליון דולרים מדי שנה בסקירת צעצועים חדשים לילדים, ורוב ההכנסות מגיעות מפרסומות מוטמעות בסרטונים ולא מחברות מסחריות גדולות המשלמות לו כדי שישכנע ילדים אחרים להציק להורים שיקנו את מוצריהם.

הוא שנון לגילו, משעשע, חייכני מאוד ומדבר בכנות ("סליחה שאני מדבר מוזר אבל נפלה לי שן היום", הוא אומר באחד הסרטונים) ולעתים הוא חולק את זמן המסך עם אחותו הקטנה ג'יליאן – וזה גם כנראה סוד הקסם הפשוט שלו. זה והסרטונים המושקעים והערוכים לעילא שמעלה לרשת אביו ג'רד, בעלים של חברת הפקות וידאו.

אוון החל בשנת 2011 לפרסם סרטונים וכיום הוא מעלה כשלושה סרטונים בשבוע. יש לו כמעט 1.4 מיליון עוקבים ו-1.2 מיליארד צפיות בכל הסרטונים מאז הושק הערוץ ביוטיוב.

שם משפחתו של אוון ומקום מגוריו נשמרים בקנאות על ידי אביו, שמנסה להעניק לו ילדות רגילה ככל הניתן למרות הפרסום. את הרווחים, אגב, הוא לא מוציא על צעצועים מפני שכל הכסף מועבר לקרן חיסכון לימים בהם הוא יהיה בקולג'.

"כשיצאנו לדרך לא חשבנו שנרוויח משהו", סיפר אביו בראיון לאתר fastcompany.com. "בכלל לא ידענו שאפשר להרוויח מזה כסף. נהנינו לבלות יחד וליצור משהו מקורי".

"קשה לו להבין את היקף התהילה שלו", אומר אביו, "אבל ככל שיותר ויותר אנשים פונים אליו ברחוב הוא מתחיל להבין עד כמה הוא מוכר. בהתחלה הוא היה מאוד ביישן אבל עכשיו הוא נהנה לראות כמה ילדים אחרים שמחים לראות אותו ברחוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully