וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רץ ברשת: פועל בניין מקבל טרמפ לקומה העליונה על מנוף. צפו

10.5.2015 / 12:17

תוך שהוא מקפיד לעבור על כמעט כל כללי הבטיחות בעבודה (לפחות היו לו נעליים סגורות), פועל הבניין שבתיעוד הצליח לגרום לחבריו להחסיר פעימה ולצהול מהתלהבות. אפילו את הטלפון הנייד הוא לא החזיר לכיס במהלך המסע הקצר למחוזות הטמטום

פועל בניין על מנוף. יוטיוב, צילום מסך
בהצלחה בפעם הבאה./צילום מסך, יוטיוב

כמה פעמים חשבתם לעשות משהו ממש מטומטם והתחרטתם ברגע האחרון? אז פועל הבניין שבתיעוד היה כנראה צריך לחשוב על מעשיו עוד כמה דקות. עמוד הפייסבוק "אכן תמונות קשות", פרסם בסוף השבוע תיעוד וידאו של פועל בניין מאלתר מעלית ממנוף המשמש ליציקת בטון.

בסרטון ניתן לראות בבירור את פועל הבניין, העונה לשם מרוואן, נתלה על קצה המנוף ועולה מהקרקע לפחות ארבע קומות.

ברקע של הסרטון ניתן לשמוע צעקות בערבית ובעברית, אך קשה לזהות היכן הוא צולם. המילה שכנראה חוזרת על עצמה הכי הרבה בסרטון היא "מג'נון".

לפי הצעקות של מצלם הסרטון ברקע, "מרוואן" לא הפסיק לדבר בטלפון הנייד כל הדרך למעלה תוך שהוא מקפיד לעבור על כל כללי הבטיחות וההיגיון בעבודה, לא להיעזר בשום אמצעי הגנה ולחבוש כובע מצחייה במקום קסדה.

בסוף התיעוד שאורך כדקה וחצי יורד "מרוואן" בקלילות מהמנוף לקומה שעוד בבנייה בשלום. עד כה זכה התיעוד לקצת יותר מ-400 לייקים וקצת יותר מ-300 שיתופים. עיקר התגובות נעו על הציר שבין "וואו, זה נראה ממש כיף" ל-"וואו, אין שכל אין דאגות!"

מעלית בישראלאין שכל אין דאגות...

Posted by ‎אכן תמונות קשות‎ on Friday, May 8, 2015
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully