וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנה הזו תאפשר לכם להיות מי שתרצו עם מצלמת רשת רגילה

אילן גלר

11.5.2015 / 11:20

בסטארטאפ הקרואטי MashMe עומלים כבר יותר משנתיים על תוכנה שעשויה לשנות את עולם עריכת הווידאו הביתי, או לפחות להפוך את שיחות הווידאו שלכם להרבה יותר מגניבות

mashme. יוטיוב, צילום מסך
mashme/צילום מסך, יוטיוב

אם תהיתם פעם לשם מה אנו זקוקים למחשבים מהירים ומשוכללים כל כך, הנה התשובה: כדי שתוכלו לככב בשיחות וידאו בדמות דינוזאור או חייזר תלת-ממדי! על האפקט המרשים הזה עמלים בסטארטאפ הקרואטי MashMe כבר יותר משנתיים, וכעת הם כמעט מוכנים לצאת לשוק. כל מה שהם זקוקים לו זו עוד דחיפה אחת אחרונה מצד קהילת מימון ההמונים.

התוכנה של MashMe עוקבת בזמן אמת אחרי תנועות ראש ושפתיים, ומסוגלת אפילו לזהות רגשות כגון שמחה או כעס. כל אלו מתורגמים לדמות וירטואלית מרשימה במיוחד, שתוכל להשתתף במקומכם בשיחות סקייפ או הנגאאוט. המוצר כבר כמעט מוכן, ואם תתרמו לצוות עשרה דולרים דרך עמוד הקיקסטרטר תהיו בין הראשונים ליהנות ממנו.

ב-MashMe חושבים גם רחוק יותר, וטוענים כי המערכת אותה פיתחו תוכל לאפשר גם לאנימטורים מקצועיים ליצור סצנות קולנועיות בקלות באמצעות דגימת פניהם של שחקנים. הגרסה המקצועית, שמחירה עומד על 100 דולרים, כוללת אפשרות לייבא דמויות מתוכנות חיצוניות ורישיון לשימוש בהפקות מסחריות. זה עדיין מחיר מציאה לעומת תוכנות אנימציה טיפוסיות, שמחירן עשוי להגיע לאלפי דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully