וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזהים את השטרות? המוצא הישר מחפש את בעל הכסף בפייסבוק כבר שבוע

12.5.2015 / 8:47

השומרוני הטוב: אבי סולימנוב מחולון מצא מעטפה מלאה בשטרות של 200 שקלים ברחוב והחליט להחזירה לבעליה. כבר שישה ימים שהוא מבקש מהגולשים לסייע לו וכל מה שהוא מבקש זה מישהו שיידע את הפרטים המזהים: הסכום שהיה שם, איזה סוג מעטפה, מה צבעה ומה כתוב עליה?

שלום לכולם שמי אבי כפי שאתם רואים היום אחרי אימון בדרך לדואר הבחנתי במעטפה שהייתה קצת עם נפח אמרתי נרים לא נרים הרמתי כי...

Posted by Avi Sulimanov on Wednesday, May 6, 2015

אבי סולימנוב, תושב חולון, פרסם לפני שישה ימים בעמוד הפייסבוק שלו פוסט עם תמונה של ידו אוחזת במניפת שטרות של 200 שקלים וביקש את עזרת הגולשים באיתור הבעלים החוקיים של הכסף. הגולשים מיהרו לסייע ולהפיץ את הפוסט שהגיע עד כה ל-1,363 שיתופים ו-1,578 לייקים.

תחת התמונה של הכסף כתב סולימנוב: "שלום לכולם שמי אבי כפי שאתם רואים היום אחרי אימון בדרך לדואר הבחנתי במעטפה שהייתה קצת עם נפח אמרתי נרים לא נרים הרמתי כי אני סקרן באופי פתחתי את המעטפה וראיתי סכום כסף נכבד. עלתה לי המחשבה לקחת אותה אבל היה כתוב משהו על המעטפה שריגש אותי אז אני מעוניין להשיב את האבדה למי שיגיד לי את הסכום שהיה שם איזה סוג מעטפה צבע ומה כתוב עליה תודה ויום טוב ושנזכה למצוות בעזרת ה'".

עשרות התגובות היו בעיקר מפרגנות ("כל הכבוד, צדיק!") וחלקן כמתבקש היו של גולשים שניסו להתחכם וטענו שהכסף שלהם מבלי למסור פרטים מזהים. סולימנוב חזר לארץ לפני כחצי שנה אחרי שהייה ארוכה של 11 שנה בניו יורק. לדבריו, הוא מצא את המעטפה בעת שהיה בדרכו לדואר לשלם דוחות חנייה. "הרבה לועגים לי שלא לקחתי את זה", ענה סולימנוב לאחד הגולשים בתגובות. "בורא עולם נותן צריך לדעת איך להחזיר".

איך הרגשת כשמצאת את הכסף?
"הרגשתי סבבה. לא כל יום אתה מוצא כסף אבל אחרי כמה שניות חייכתי", הוא מספר לוואלה! טק. "אם לא אמצא את הבעלים תוך תקופה מסוימת אתרום את הכסף. יש אחת שיושבת על ספסל, אני תורם לה כל פעם שאני רואה אותה. לא חסר נזקקים - הכסף לא שייך לי".

מעטפת הכסף בפייסבוק. אבי סולימנוב, צילום מסך
הישראלי היפה./צילום מסך, אבי סולימנוב
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully